Hardstyle meisjes :)

Hallooo!

Wie luisterd hier allemaal hardstyle? Hoe komt het dat je het bent gaan luisteren? Ga je wel eens naar festivals en hoe oud ben je?

Eens kijken of ik nou de enige ben :slightly_smiling_face:

xx

Ik!
Maar ik vind hardstyle chick weer zo rare benaming op de een of andere manier alsof ik een gabbertje ben haha.

Ik luister al hardstyle vanaf dat ik 13 ben, het begon eerst met jump en toen is het uiteindelijk hartstyle geworden. Ik ben nu 21 en ga ook naar festivals als Defqon 1, Decibel, Qlimax etc. :slightly_smiling_face:

Dus je bent niet de enige.

Haha, ik zou ff de titel veranderen. Ergens heb je wel gelijk :slightly_smiling_face:

IK :upside_down_face:

Ben hardstyle leuk gaan vinden door mijn vriend. Ging eerst eigenlijk op festivals nooit naar de hardstyle tenten, voornamelijk house. Maar mijn vriend en zijn vriendengroep gaat bijna alleen maar naar hardstyle/hardcore. En hoe meer muziek ik luisterde, hoe leuker ik het ben gaan vinden.

Afgelopen jaar naar Decibel geweest, Harmony of Hardcore en Kings of Hardstyle, Try Before you Die (zowel outdoor als indoor feesten)

Aankomend festival seizoen wil ik zeker naar Defqon, was helaas al uitverkocht afgelopen jaar dus konden er niet heen.

Ben trouwens 22 jaar :slightly_smiling_face:

Ik!
Luister het sinds ik 14 ben en ben nu 17, maar geen idee waardoor ik het ben gaan luisteren.
Ik heb wel al wat feestjes gehad zoals WiSH Outdoor, Try Before You Die, Hardnation en Intents, maar binnenkort word ik 18 en dan kan ik eindelijk naar meer feesten zonder te risceren dat ik niet binnengelaten word :slightly_smiling_face:
Ben dan sowieso van plan om naar feesten zoals XXlerator, Dreamfields, Loudness, Q-Base etc te gaan. En natuurlijk ook een keer Defqon, is alleen altijd zo snel uitverkocht :frowning_face:

Ik hou trouwens wel wat meer van de raw kant van hardstyle, dus niet dat slappe commerciele gedoe :flushed:

Ikke! Hardbass op de planning, Beat the Bridge, Dreamfields komt er ook weer bij hihi.

Beat the Bridge ga ik ook heen!

Ik meld me! 15 jaar en luister het nu ongeveer een half jaartje. Ik ben het gaan luisteren door mijn vrienden en mijn nicht. Als iemand nog goede nummers weet, kun je me dan noten of het even posten in dit topic (als de ts dat goed vindt)?

Ik luisterde het in 2007 tijdens de jumpstyle periode, ik vond jumpstyle maar te soft en ging al snel over op hardstyle maar tegenwoordig luister ik vooral electro