Hardstyle/Hardcore topic.

Ik had nog geen topic gevonden hierover…en vroeg me eigenlijk af of er mensen zijn die ook van deze muziekstijlen houden en ook naar zulke feesten gaan!

Hier kan je praten over alle ‘harder styles,’ van early rave tot frenchcore :grinning:

Hopelijk zijn er meer mensen die hier ook van houden… :slightly_smiling_face:

Mijn broer luistert het altijd, zelf vind ik het alleen leuk als ik flink wat op heb haha. En ik zou best een keer naar defqon ofzo willen gaan om het gewoon een keer meegemaakt te hebben daar.

Ik zal je zeggen het is zoooo gaaf, heb nu een feest in mijn straat gehad, ground zero, free festival, dominator en 3 dagen lang the qontinent. En morgen Decibel en volgende week fucking basterds of earthquake :slightly_smiling_face:
Hangt echt een supersfeer altijd.

Haha mijn broer luistert het altijd, maar ik vind het zelf niet zo veel aan…

jaaaa! ik luister het ook. ik vind het echt vet.
evil activities!

eindelijk iemand op girlscene die ook van hardstyle/hardcore houd haha ben nog niemand tegen gekomen.
ik ga sinds vorig jaar ook vaker naar feesten (:
morgen inderdaad los op DECIBEEEEEL, heb er zin in!

Ik luister het ook, geweldig. Maar kan nog niet naar al die feesten helaas…

Yeeeahhh! Welke area’s ga jij voor? Ik ben waarschijnlijk niet op de main te vinden…vind ik op feesten vaak te zacht. Ga denk sowieso Pussy Lounge, Darkness4life, hardcore4life, remember & loudness :slightly_smiling_face:
Maar sta waarschijnlijk de hele tijd in de hc4life & darkness4life haha.

Ik vind het vreselijk, sorry :stuck_out_tongue: Ik kan het alleen maar horen als gebonk en voor de rest niks:’)

i love it =D
mense zegge zovaak tege me zo van ;jij :open_mouth: echt luister je echt hadrstyle , had ik nooit van je gedacht ;o
en dan denk ik ook zo wtf is er zo raar aan
tis gewoon tof !

bass modulators - music is my life
hahaah ;d

Frenchooore :grinning: Ik ga meestal naar feesten in Arnhem of Utrecht, soms verder weg als er echt artiesten komen die ik wil zien.
(fijne artiesten: mat weasel, maisouille, the sickest squid, cardiak, narkotek, tripped)

Maar ik houd niet echt van hardstyle of hardcore, ben vorig jaar wel naar Qbase geweest maar puur omdat het gratis kon.

Niet mijn soort muziek. Ik was een keer mee geweest naar ‘de foute party’ van Q music, omdat ik dacht er toch alleen maar van die foute meelal en carnavalsmuziek zou zijn, mooi niet dus. Hele avond van die happy hardcore en hakkende mensen, haha. Ik ben nog nooit zo vroeg thuis geweest :’)

Ik luister het niet thuis, maar op feestjes enzo vind ik het heel erg leuk. Ik vind hakken leuk haha.
Als ik 18 ben ga ik sws naar Defqon en Hardbass, lijkt me echt super!

Oehhh the sickest squad!! <3

http://www.youtube.com/watch?v=vtJjOheclLg Dit is wel echt een chill nummer…en waarom ga je niet naar dominator? Daar hebben ze een eigen terror/frenchcore enz. area :slightly_smiling_face:

Ik ben niet van de grote feesten, vind ik iets te overweldigend haha. Ik ben er ook meer tussen de frenchcore gerold via tekno en illegale feesten, dus een gigantische zaal vol met hakkende gabbers hoeft voor mij niet. :3
Maar de sickest squad ga ik binnekort wel weer zien: http://partyflock.nl/party/206659:Genadeloos.html

Ik ben dit jaar naar Fantasy geweest, maar meer voor de gezelligheid dan voor de muziek, ook al vind ik het wel nice om te luisteren trouwens. Maarja de vriendengroep waar ik in zit + mijn vriend luisteren niet anders en gaan naar zoveel mogelijk festivals, dus ja, morgen naar decibel xD
De sfeer is er trouwens wel top!

Ik luister het alleen op feestjes/festivals :stuck_out_tongue: ik ben dit weekend ook naar the qontinent geweest, was echt heel leuk :grinning:

Ik vind het wel leuk in tentfeesten/discotheken enzo :3.

haha nou ik ben vorig jaar ook geweest en toen is de main op decibel me toch goed bevallen!
main op decibel is anders dan main op andere feestjes omdat decibel niet zo commercieel is, dat scheelt wel veel. maar denk dat ik dus veel bij de main zal staan, maar wil zeker ook naar euphoria, h4l en loudness stages (:
ben benieuwd of het weer zo leuk is als vorig jaar, vond decibel 2010 tot nu toe nog m’n beste feestje hoor!