Hardlopen

haai allemaal

okee, ik ga vanmiddag dus gezond doen en hardlopen.
samen met een vriend van mij. Alleen ik heb echt de conditie van een koe:/
Heeft iemand tips over hoe je goed kan hardlopen zegmaar, en hoe je dat moet opbouwen van hardlopen, rustig lopen enzo?

xx

Probeer evy!

Vooral niet naar dat stemmetje in je hoofd luisteren dat je het niet meer kan :slightly_smiling_face:
Ik heb altijd na 2 minuten al dat ik het voel in mijn spieren en moe begin te worden alleen daar moet je gedaan doorheen :slightly_smiling_face: En dan na paar minuten zit je er in :slightly_smiling_face: Dan kan ik met gemak nog een half uur rennen :slightly_smiling_face:
Succes!
Als je het wil opbouwen kan je ook ‘Start to run’ downloaden :slightly_smiling_face: Dat zijn hardlooplessen die je op je mp3 kan zetten. Geeft aan wanneer je moet rennen, wanneer je moet lopen en met goede muziek op de achtergrond :slightly_smiling_face:

OKee dank jullie. Ik zal het eens proberen.
fingers crossend dat ik niet te hard faal vandaag :confused:

http://running.arnehulstein.nl/schema/
Dit schema! Is heel fijn, heb ik een jaar of 2 geleden gedaan en het werkte echt fijn.

@kaBOOM dat schema ziet er echt tof uit! dankje heel handig!

combineer hardlopen met iets anders, bijvoorbeeld cardio ofzo. 6 min cardio - 4 min hardlopen - 4 min cardio - 6 min hardlopen

Ik ben sinds kort ook begonnen met hardlopen op deze website vond ik allemaal leuke hardlooptips, ook voor beginners :slight_smile: www.girlslove2run.com

Rustig beginnen beste tip ooit.
Doe eerst een klein rondje herhaal dit rondje tot je hem makkelijk uitloopt zonder te hijgen of weet ik het wat. Maak elke keer je rondje grotere … zo bouw je het op vind ik .

En hier is hardloopschema. Heel erg handig! Ik volg het nu ook. http://www.girlslove2run.com/2012/02/you-can-do-it/

Girlslove2run is echt een geniale site.

omg ik loop al langer hard, en ik kende Girlslove2run nog niet, wat een geweldige site!

Ik heb een programmatje op mijn iPod staan die precies zegt wat je moet doen. Ook zegt het welke dag je weer mag gaan lopen. Echt heel erg handig en het is prima vol te houden.

Welke app is dat?

Ik zal vanavond even voor je kijken.

Dat is waarschijnlijk Nike+ of Nike GPS. Hele handige apps die je run vastleggen en je tijdens je run aanmoedigen. Fijne motivatie!

Ik wil ook gaan hardlopen nice!

Wie gaat er vanavond allemaal hardlopen?

Ik ben gisteren weer begonnen met hardlopen! Met Start To Run, ik vind het heel handig :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zo’n app, de mijne heet Start To Run.