hardlopen

Even een paar vraagjes over hardlopen

1. Wat heb je aan ?
  2. Hoever loop je ?
  3. Waar loop je ?
  4. Hoevaak loop je ?
  5. Heb je je hardloop schoenen speciaal laten aanmeten ?

Sorry als er al zon topic is maar kon niks vinden wat helemaal andtwoord gaf op mijn vragen .

Bedankt alvast x .

ik ben ook net begonnen met hardlopen.

1. ik draag gewoon een trainingsbroek, een sport shirtje en een sweater. het maakt niet uit wat je draagt, zolang het maar lekker zit en het niet schuurt.

2. ik loop nu een rondje waar ik 20 min over doe (wel met loop pauzes). je hebt zat sites waar je een rooster kan maken

3. op het fietspad, bij de dijk bij ons :’) je kan lopen war je wil

4. ik probeer minimaal 1x per week, maar het beste is om de dag

5. nopee, nog niet.

Je kunt hier terecht: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/het-hardloop-topic-270661.0.html

:slightly_smiling_face:

1. Dat ligt aan het weer, in de zomer: korte broek met een hempje in de winter: tights, thermotop en hardloopjack.
  2. Zo ver het lukt, steeds een stukje verder natuurlijk
  3. Langs een meertje en dan een heel stuk langs weilanden
  4. 4 keer per week
  5. Nee, ik heb ze gewoon gekocht.

1. Nu tights, thermoshirt en hardloopjasje, maar in de zomer gewoon een sportbroekje en -hempje.
2. Op het moment 5 km, maar ik wil meer.
3. Door de stad waar ik woon, maar die is niet zo groot en ligt aan een rivier, dus ik loop ook stukjes over de dijk.
4. 2x per week
5. Ik heb die van m’n moeder overgenomen, want zij gebruikte ze alleen om naar de sportschool te fietsen om te rpm’en. En hoewel ik moeilijke voeten heb (ik heb steunzolen, om er voor te zorgen dat m’n enkels en knieën niet scheef staan waardoor de pezen overbelast raken) werkt dat prima.

dit, slotje