hardlopen + oordopjes

ik had een vraagje, ik loop graag hard, maar altijd vallen om de 5 minuten de oortjes van mijn mp3 uit mijn oren, nu vroeg ik mij af, of er iemand is die misschien weet of het met van die in-ear oordopjes beter is,
als dat nl niet zo is ga ik ze niet kopen :stuck_out_tongue:

××

ik ben er nooit mee gaan hardlopen maar bij mij vielen ze er nooit uit ookal rende ik… maar hier heb je wss niks aan dus up dan maar

Ik heb in-ear oordopjes en die blijven gewoon zitten met hardlopen.

k heb een koptelefoon… niet zon huge ding die op je hoofd zit, maar een heel klein opvouwdingetje die in je nek zit, met van die dingen die over je oor moeten zodat ie er niet af kan vallen…

goeie uitleg

oke dankje :slightly_smiling_face: ik heb nl ook niet echt flaporen :stuck_out_tongue: dus daar kan het niet aanliggen, ga ik die eens uitproberen! :stuck_out_tongue:

oja, zo’n ding achter je nek langs, ik snap wat je bedoelt :wink: die heb ik ook wel eens gezien, dat is ook altijd nog een oplossing :slightly_smiling_face:

ik heb ook van die ear-in oordopjes van de hema
je hebt zegt maar 3 verschillende maten erbij en dan moet je zelf kiezen welke je erop wilt doen, ze vallen er bij mij niet uit
en als ik jou was zou ik ze noooooit uitlenen aan anderen.
ik heb dat 1xtje gedaan, en ik kreeg mn oordopjes geel terug
nasty.

Hahaha dat is goor x]

ik heb 2 van die ear-in oordopjes, die van de v&d zijn gewoon goed… maar ik ga er niet mee hardlopen.
en die van samsung zijn echt flut.
dus ik denk dat het wel wil, maar je moet wel echt goede zoeken!