Hardlopen maar eten.. en nu?

Hooi meiden!

Sinds vanavond ben ik begonnen om samen met m’n vader te gaan hardlopen met Evy (hardloop coach die je kan downloaden voor op je iPod/iPhone/Mobiel :slightly_smiling_face: )
Maar nu heb ik ook nog… dat met alleen het hardlopen kan je vast je ‘‘buikje’’ er niet af krijgen…
Hebben jullie misschien tips waardoor ik niet zo snel naar de la loop en een snoepje pak ofso…
Want het is een ‘‘gewoonte’’ geworden dat ik dan bijvoorbeeld 's middags naar de la loop en een snoepje pak terwijl ik op dat moment helemaal geen honger heb of zoiets…

Ik ga 3x per week hardlopen
Ik ben 1,66 lang en weeg ongeveer 60.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Thanks

Volgens mij is je gewicht prima, maar wat strakker worden kan op gezonde wijze natuurlijk geen kwaad :wink:.
Je kunt vragen of je ouders er rekening mee willen houden, desnoods iets verstoppen … maar uiteindelijk zul je zelf die discipline moeten hebben. Opzich is dat uiteindelijk makkelijker dan je denkt, je komt vanzelf in een ritme waarin je gewend bent aan gezonder eten.
Heb je toch zin om ergens aan te knabbelen; er zijn genoeg gezondere alternatieven (denk hierbij aan fruit, nootjes ed) Als je genoeg gezond eet heb je uberhaupt minder behoefte om gezond te eten. Ik heb zelf gemerkt dat toen ik gezonder ging eten, ik fruit eigenlijk 500 x lekkerder vond dan snoep (dat smaakte op den duur gewoon chemisch!).
Desnoods kun je nog evt een schema maken met je richtlijnen per dag; je voelt je vaak verplichter je er aan te houden en hebt duidelijker overzicht.