Hardlooplegging

Hallo!

Ik ben van plan een lange hardlooplegging te gaan kopen!
Waar hebben jullie deze leggings gekocht?
En weet iemand of de hardloopleggins van de H&M ook goed zijn?

liefs xx

Ik heb er zelf eentje van Nike, wel een capri legging. Kwaliteit is eerlijk gezegd niet eens veel beter dan die van H&M.
Ik denk dat je met die van H&M al aardig vooruit zou kunnen, misschien ook handig om de thermolegging te overwegen als je buiten zou willen gaan hardlopen. Als je liever naar een merk kijkt zou ik eens kijken bij Asics.
Op Perrysport en Aktiesport staan veel artikelen en zelfs op Zalando e.d. kun je al heel wat vinden.

Ik heb geen ervaring met H&M leggings… Zelf heb ik er een van assics!
Ik weet niet of je hier wat aan hebt: Misschien is het wel handig om er een speciaal voor de winter te kopen?

Ik heb er een van H&M en die bevalt heel goed!

die van de h&m zijn goed hoor! :bowing_man:

Mijne heb ik bij de decathlon vandaan! Lekker warm en zit goed!

Toevallig ben ik ook al eventjes op zoek naar een hardlooplegging die binnen mijn budget valt. De enige die ik tot nu toe heb kunnen vinden is die van de H&M. Iemand nog andere suggesties voor leggings die onder de €40 zijn?

Ik heb een lange hardloopbroek van de H&M, kan hem alleen niet meer vinden op de site.
Zelf vind ik hem heel fijn. Hij is niet te warm en zeker niet te koud, heeft een ritsje voor je sleutels aan de achterkant en ritsjes aan de onderkant zodat je hem kan omslaan als het te warm is (heb zelf ook nog een capri, dus dan doe ik die aan) dus eigenlijk heb je twee broeken. De prijs is prima, al kan ik ook begrijpen dat je voor €15,- extra liever een Nike wilt hebben.
O, en weet iemand misschien in welk filiaal ze deze nog hebben, vind hem zó leuk:

Hardlooplegging?Dat is gewoon een hardloopbroek…Ik heb er 3 van nike en een grijze van de decathlon…

Dat zijn inderdaad gewoon hardloopbroeken, en ik zou er een halen van Adidas, Nike of Asics.

Je kunt ook in een outletstore kijken, bijv. in Bataviastad in Lelystad :slightly_smiling_face:

Ik heb laatst een hele fijne gekocht van Nike bij de Perry Sport! Hij was €42, wat ik persoonlijk best goedkoop vind. Aanrader!