Hardloopbroeken

Hallo meiden!

Sinds kort ga ik weer op elke woensdagmorgen hardlopen vanwege mijn late begintijd op school. Ik heb dit vroeger ook gedaan en heb besloten het maar weer eens op te pakken. Ik had dus een iets oudere hardloopbroek uit de kast gepakt een aangedaan (met gewoon een normaal topje erboven). Er was dus alleen 1 groot probleem met de broek: hij zakte de hele tijd af. Hij zat redelijk strak en misschien is hij wel te klein dat dat de reden is, maar ik zat dus meer mijn broek op te hijsen dan hard te lopen haha. Nu ben ik dus gelijk opzoek gegaan naar betere hardloopbroeken, maar veel verstand heb ik er niet van. Maar heeft er iemand tips voor goede broeken uit ervaring? En zou je dan een iets grotere of een strakke/kleine aanbevelen?
Alvast bedankt!
Liefs Sarah

Hee,

Sorry nee k heb geen ervaring met hardloop broeken,maar kijk gewoon eens rond op een site?

Veel suc6 en plezier met hardlopen!

Kuzziessss June

Ik zou eens langs een sportwinkel gaan als Decathlon oid en broeken gaan passen. En de medewerkers daar willen je vast ook wel helpen of adviseren :slight_smile:

Hey Sarah,

Ik heb ook niet zo veel ervaring met hardlopen, wel lijkt me het fijnst als je een broek koopt wat lekker zit en bij de situatie past. Daar bedoel ik mee dat als je in een bosrijke opgeving gaat lopen een lange broek handig is inverband met teken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Hey Sarah

Ik vind de hardloopbroeken van H&M altijd heel fijn, sommige hebben een touwtje dat je kan aanspannen. Dit zorgt er bij mij voor dat ze niet afzakken. Die zou ik dus zeker aanraden!

Top! bedankt voor je antwoord!

Indien je een legging zoekt, zijn die van Puma heel goed! Hebben een smalle taille en rekken goed.