Hardloop schema

Hoi!
Ik weet niet of hier al een topic over is maar ik heb een vraag. Ik wil graag beginnen met hardlopen maar ik heb geen idee hoe ik het moet opbouwen. Ik heb de conditie van een stoeptegel en ik wil het wel rustig opbouwen haha. Ik heb al op een site gekeken waar je zo’n schema kon maken maar ik snapte er niks van! Weten jullie waar je dat kan vinden of hoe je het moet opbouwen?

xx

Ik weet een geweldig programma waarin je in 10 weken 5 km aan een stuk kan lopen.
Hier is een link naar alle lessen:
http://cid-2302ab90659afe…tot%205%20km?sa=726612214
Even downloaden en rennen maar!
Ik ben nu twee weken bezig en ik moet zeggen dat het echt geweldig is.

Oke ik ga even kijken! Maar ik heb echt geen conditie! Ik schaam me dood haha.

Haha ik ook niet hoor! (:
Maar je begint met 1 minuut rennen, 1 minuut lopen, 1 minuut rennen, 1 minuut lopen enz. Zo bouw je steeds verder op naar 2 minuten rennen, 2 minuten lopen.
Zo ga je door.

En ondertussen word je begeleidt door toepasselijke muziek een een Belgse vrouw die je vertelt hoelang je nog moet rennen en je aanmoedigt.

Haha ik hoorde het: je bent goed bezig! Ik ga denk ik morgen ofzo beginnen, maar moet je dit dan iedere dag doen of iedere week ofzo?

Oh laat maar ze zegt het al ^^

-

Wat onwijs handig dit! Ik zag al wel een topic over dit maar ik dacht, dat kan toch nooit. Maar het is echt handig!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

google c25k, dan heb je ook podcasts en mp3s (:

Ja echt :’)
‘Ge bent BIJZONDER goe besig!’

Haha ja dit klinkt echt goed :slightly_smiling_face: Ik wil vanavond beginnen maar ik had gister sportdag en ik heb zo’n spierpijn!

Ik bedoelde, het is Vlaams. En anders Belgisch xD maar niet Belgs :stuck_out_tongue:

oe super handig! ik heb ze ook gedownload :slightly_smiling_face:
alleen ik heb het niet gehoord? is dit nou dagelijks of wekelijks?
of hoevaak ren jij?

Op het eind zegt ze: tot overmorgen, dan gaan we verder. Dus als je dat gewoon aanhoudt dan zou het wel goed komen :slightly_smiling_face:

c24k is 3 tot 4 keer in de week, met minimaal 1 dag tussenpauze.

oeh, die hier bovenaan doe ik ook. werkt heel goed :slightly_smiling_face: en is ook wel makkelijk vol te houden (tot nu toe dan, ik ben nog maar bij les 3 :stuck_out_tongue:)

Knap als je het kan , ik haaaaaaaaaaat sporten in m’n eentje !
Zou ook niet weten waar ik heen moet rennen eik :frowning_face:

Dit topic kan wel eens handig zijn ^^

Echt he, ik heb alleen gigantische spierpijn aan mn benen, ik rende vandaag met gym en dat deed echt pijn! Hoe kom je daar vanaf :astonished: