hardloop kleren

hoii
wat doen jullie aan met hardlopen? Ik wil er deze week mee beginnen maar ik heb niet echt goede kleren, wel goede schoenen. Ik heb ook niet echt een joggingbroek ofzo, kan het ook in een legging of is dat raar?

Ik zou toch wel voor een sportbroek gaan

Strakke tight, los shirt en een goede sportbh. Dat zit naar mijn mening het lekkerste. Bij voorkeur niet van katoen! H&M heeft prima sportkleding!

Op het moment:

• korte tight van Asics
  • sportshirt van H&M
  • sportbh van de Lidl (haha, ja serieus, maar hij moet vervangen worden want dat ding geeft schuurplekken op de lange afstanden)
  • Hardloopschoentjes

En even reactie op Traveler:
Hardloopkleding is met warmer weer ook heel prettig. Het is gemaakt om zweet snel af te voeren zodat je niet kletsnat rondrent. Katoen houdt het alleen maar vast en dat gaat op een gegeven moment schuren. Daarnaast is het vaak ademend, lekker licht en zit fijn. Geen overbodige luxe vind ik. Hoeft niet eens duur te zijn. Een goed broekje en shirt om mee te beginnen heb je al voor 10-15 euro bij de H&M.

Oke super bedankt!

Ik loop gewoon in een sportlegging (tientje bij H&M of zo) een sport BH en een tanktop (een topje met spaghettibandjes vind ik net weer te blood of zo). Sportkleding koop ik misschien nog wel als ik wat langer loop, maar voor nu werkt dit prima.

Primark was enkele maanden geleden best chill met sportkleding; heb daar mijn strakke hardloopbroek van (ik zeg strak om te benadrukken dat het geen losse joggingsbroek is) en een roze tanktop. Ook heb ik nog een passend vest en asics schoenen (daar moest ik echt in investeren). H&M heeft ook fijne kleding!

Je kan bij H&M goeie outfits scoren ook bij de sportwinkel in de buurt of kijk gewoon op internet

MIJN WORKOUT BLOG!!!