(Harde) Muziek luisteren in het openbaar

Beste mensen,

Op mijn opleiding ben ik bezig met een nieuw project. Hierin doe ik samen met een medestudent onderzoek naar het luisteren van (harde) muziek in het openbaar vervoer; dus de bus, trein, tram en metro.

Hier hebben we een enquête bij gemaakt met slechts enkele vragen.
Luister je zelf ook weleens naar muziek als je in de bus zit? Hoe vind je het als anderen hun muziek zo hard hebben staan, dat jij kunt meegenieten? Dat soort vragen. Het invullen gaat vrij snel.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=26344

Dit is de link naar onze enquête. Het is belangrijk dat zoveel mogelijk mensen hem maken, zo krijgen we namelijk een beter beeld. :slightly_smiling_face:

Het is niet verplicht, maar ik dank iedereen hartelijk die aan de enquête wil meewerken.

Alvast heel erg bedankt! :grinning:

(Ik weet niet zeker of dit het juiste forum onderdeel is hiervoor… sorry als hij verkeerd staat)

gedaan

Ik ga em doen, ik heb zo,n hekel aan mensen die hun oordopjes niet gebruiken.

gedaan, ik vind het echt vreselijk irritant als mensen muziek hebben op staan op hun gsm :woman_facepalming:

Heel erg bedankt. :slightly_smiling_face:
Mocht je iemand weten die hem misschien ook wel wil invullen, je mag de link gerust doorgeven.

Hoe meer mensen hoe beter! :grinning:
(Wij gaan hier uiteindelijk een ‘campagne’ van maken)

Hmm het zou soms wel handiger zijn om meerdere dingen te kunnen aanvinken.

Gedaan!

Gedaan (:

Ingevuld :grin:

ik heb hem ook ingevuld:P

Gedaan. :]
geez, ik vind het altijd zó asociaal als iemand de muziek keihard aan heeft in de trein/bus/whatever. Ik heb er echt geen behoefte aan om hun (slechte) muziek aan te horen XD Vaak is het ook nog slechte kwaliteit, waardoor het liedje toch ‘onluisterbaar’ is… ._.

Ja we kunnen hem nu niet meer aanpassen, want dan zijn we alle antwoorden kwijt. We hebben gekozen voor zo weinig mogelijk antwoord mogelijkheden, anders is de uitkomst mischien te vaag. :wink: het is ook onze eerste enquête, dus hij zal niet perfect zijn.Bedankt in ieder geval!

Ik zal hem vandaag nog invullen,
ik zie nog wel wanneer

Ik ga hem zo invullen :slightly_smiling_face:

Het is 1 van mn top 3 irritaties. laatst ook een jongen met van die irritante house muziek. dat ging door merg en been, en ik had zelf geen muziek ofzo bij. ben ik hem boos aan gaan kijken, toen boos weg gegaan ergens anders gaan zitten, maar ik hoorde t nog. dus ging ik beneden staan. Ik heb er niets van gezegd, dat durf ik dan weer niet. maar ik had zo zin om hem te rammen. ik kan door irritante geluiden echt heel kriegel en shaggo worden.

Alsjeblieft (:
Upje om 'm hoog te houden haha.

ingevuld

Done and done!

Ik heb mijn muziek zelf ook altijd op volume ‘ik ben over tien jaar doof’ staan, maar ik heb in-ear oordopjes die mijn oor afsluiten, zodat ik geen geluidsvervuiling van mijn omgeving heb en zij niet van mij :slightly_smiling_face:

Verder zeg ik er altijd wat van als mensen keihard naar muziek luisteren (mij valt het ook op dat het dan bijna altijd hardcore oid is wat ze luisteren), maar daar wordt natuurlijk niet naar geluisterd en dan ben ik de ‘asociale hoer’, want stel je vooooor dat diegenen zelf toegeven dat ze fout zitten.

Gedaan! Leuk onderzoek trouwens:)

gedaan! :slightly_smiling_face: