harde kont van fietsen naar school??

Ik ben sinds kort aan het fitnessen. Met name cardio. Op zich is mijn lichaam best slank enzo maar ik wil wat conditie opbouwen en ook toch nog wat strakker worden. Ik ben nu een tijdje bezig en zie (en voel) wel een beetje verschil. Nou heb ik 1 vriendin die fietst elke dag 12 kilometer heen en 12 kilometer terug naar school (ik ga met de bus haha). Maar zij heeft echt een keiharde kont (kan niet indrukken met je hand ofzo). Nu vraag ik me af; kan ik fitness beter opzeggen en gaan fietsen?? is er iemand die weet wat sneller effect heeft voor je benen en billen?

Die titel xD

Dat had ik sowieso als eerste gedaan. Waarom een duur abonnement op de sportschool nemen als je ook gewoon kan gaan fietsen. Werkt uiteindelijk even goed hoor.

ik ging echt dood om die titel, maar ik heb geen harde kont en ik fiets al 4 jaar lang elke dag naar school duuss XD
mijn kont is meer…pudding

mijn kont is ook van ijzer. (6)
en fiets ook elke dag dus 13 km heen en 13 km terug naar school, en fietsen vind ik ook nog wel leuk.
is zo voorbij ;p.
je krijgt er ook wel betere conditie van, merk ik. :grin:
in het begin toen ik naar hogere school ging dacht ik echt van wow ik moet wel 2 uur fietsen enzo.
valt hartstikke mee ! xd

Hahaa ik ging echt dood toen ik die titel zag,xD
En ‘‘je kan er niet in drukken’’.
xD

Whahaahahiihiwahahhihihi…

Maarre :stuck_out_tongue:
Fietsen helpt! xD

Titel is een beetje vreemd ja maar valt wel op! haha. Maar jullie snappen het idee/de vraag neem ik aan.

Nou…

Ik moet ook elke dag meer dan een uur fietsen naar school, + 's avonds vaak ook nog een uur naar mijn werk. En ik heb daar niet echt een harde kont van gekregen, maar meer gespierde dijen en kuiten.

Als je echt je kont wilt trainen tijdens het fietsen, moet je zo lang mogelijk proberen je bilspieren aan te spannen. Of heel hard fietsen, dan doe je dat ook vanzelf. Maar je krijgt niet perse van veel fietsen een harde kont.

whahaha XD

HAHAHAAHH! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar, je kan toch ook fitnessen EN fietsen?
Gaat het alleen maar harder,
die harde kont wahuahua!

Nouuu, ik heb 3½ jaar naar school gefietst, 11 kilometer heen, en 11 kilometer terug, en ik heb geen harde kont :’)

omg haha

Ik fiets elke dag maar 2 minuten(!) naar school, en mijn kont is gewoon… ja strak xD
Klinkt wel fout ‘’ strakke kont ‘’

ik doe aan wielrennen, dus mijn benen/kont zijn superhard, haha.

Ik heb wel hele mooie stevige kuiten gekregen door fietsen :3

lekker toch om in te knijpen.

haha
om inte knijpen±p als dat gaat missBig
billen inspannen als je dat 12 km volhoudt!

Waaaarom zou je een harde kont willen?:'D Een strakke kont oké, maar als je gaat zitten dan zit je dus op een soort extra plank

Oh ik dacht dat je bedoelde dat je kont pijn deed van naar school te fietsen x]

hahaha ja dat dacht ik ook!

ontopic: ik zou beide doen… fitnessen en fietsen naar school

ja inderdaad. doe gewoon allebij. dan is het altijd goed