omdat de meeste meisjes hier volgens mij van pop/dancemuziek houden, ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er nog meer naar dit hardstyle feestje gaan aankomende zaterdag in het Gelredome Arnhem?
xoxo
omdat de meeste meisjes hier volgens mij van pop/dancemuziek houden, ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er nog meer naar dit hardstyle feestje gaan aankomende zaterdag in het Gelredome Arnhem?
xoxo
Not going. (hardstyle bleggggggggggggh)
Lijkt me echt suuuuuper vet, maar helaas heb ik geen vrienden die meewillen (of met wie ik wil gaan) en ik heb het geld er niet voor
Ik ga! ik hou eigenlijk helemaal niet van dat soort muziek maar ik ben meer nieuwsgierig en vriendinnen gaan ook dus waarom niet?
best grappig, veel mensen houden niet van die muziek, maar die zijn gewoon verkocht na zon feest !
heb er iig super veel zin in ;d
ehh ik heb er niemand over gehoord terwijl ik dicht bij arnhem woon. :’)
Ik hield er al niet van, en ik was zeker niet verkocht na zo,n feest haha. Voor mij te grootschalig.
amsterdam is leuk, maar zaterdagnacht is Arnhem toch echt the place to be
Zou dol graag willen, maarja tijden van financiele crisis.
Maar antwoord op jevraag; ik houd wel van hardstyle en ga ook naar feestjes.
ben helaas nog geen 18…
anders was ik er sowieso heengegaan
Ik wilde heel graag, had eindelijk het geld, hardbass uitverkocht. BALEN! Nouja, dan ga ik nu maar voor Defqon.1 haha.
aah balen, maarja volgend jaar weer & defqon.1 ook mooi (Y)
ik ga misschien heen…
ligt eraan of ik nog kaart van vriend kan krijgen
haha idd, eerste x toen ik naar hardstyle feest ging zei iedereen huh ga jij daar heen? maar was meteen helemaal verkocht! en nu ga ik zowat alleen nog maar hardstyle/hardcore feesten, maar ik vind harcore wel chiller dan hardstyle ^^
Mijn vriend gaat… Met een stuk of 40/50 bekenden hebben ze al een bus gehuurd etc. Wordt een groot feest voor hun
zelfde probleem! maar kan misschien nog de kaartjes van een vriend krijgen ( die heeft maar gaat misschien niet ) mijn broer gaat ook met zn meisje.
ik zou gaan met mijn vriend en zijn vrienden,
maarja ik ben een jaartje te jong…
ik wou het gewoon proberen,
maar dan ben ik meteen al me geld kwijt en kan ik alleen naar huis
want ik vind het zielig als me vriend dan ook mee moet.
dus ik ga nu lekker stappen met wat vriendinnen in haarlem