hard to get

Hallooo meisjes, ik ga het kort en bondig proberen houden…

2 weken geleden heb ik een jongen leren kennen, we praten nu bijna elke dag op facebook en hij smst me ook heel vaak… hij is erg lief, en we hebben altijd goede gesprekken… Zelfs sinds gisteren doet hij een hartje na elk bericht dat hij stuurt :grinning: haha, ik vind hem stiekem wel leuk, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken… Gisteren is hij gaan slapen bij een vriend en heb dan ook niks meer van hem gehoord die avond ( wat ik wel spijtig vind want ik had gehoopt dat hij me zou sturen) Vandaag heb ik ook nog niks gehoord… hij staat online op facebook maar hij zegt niks tegen me, 10 min geleden heeft hij een status geplaatst ‘’ Oh, baby I love you :slightly_smiling_face:’’ Ik praatte op chat tegen hem ’ wie is de gelukkige :p’’ hij heeft het bericht gelezen aangezien je dat nu kan zien op facebook haha… maar hij antwoord er niet op… wat moet ik hier nu van denken? heb eigenlijk een beetje stress…

je hebt em 2 weken leren kennen, ik zou een beetje rustig aan doen. En als ik bij mijn vriendinnen ben zit ik ook niet de hele tijd met mijn telefoon in mijn handen, bovendien zou ik op zo’n bericht ook niet gereageerd hebben eerlijk gezegd. Wat moet ie zeggen xD?

je hebt em 2 weken leren kennen, ik zou een beetje rustig aan doen. En als ik bij mijn vriendinnen ben zit ik ook niet de hele tijd met mijn telefoon in mijn handen, bovendien zou ik op zo’n bericht ook niet gereageerd hebben eerlijk gezegd. Wat moet ie zeggen xD?

Misschien niet zo ongeduldig zijn?

misschien was het niet zo handig om te vragen “wie de gelukkige” was, híj zal denk ik nuaan het stressen zijn. Omdat hij niet weet wat hij moet antwoorden, of omdat hij gewoonweg niet wil antwoorden. Gewoon geduldig afwachten en ga gewoon weer met hem praten. Als hij nog steeds hartjes bij je smsjes zet is het wel een goed teken denk ik.

inderdaad een beetje rustiig aan doen en dan zien jullie wel
hebben jullie al eenkeertje afgesproken en hoe oud ben jy en hoe oud is hij ?

ik ben 18 hij 21

21 en een hartje achter elk smsje? hmm zou vrij grote afknapper zijn voor mij :’)
nuja, niet te hard van stapel lopen, je ziet wel wat er van komt.

HAHAHAHAAH beter hoop je niks dan is het leuker als ie jou wel leuk vind en dan voorkom je een grote dramatische teleurstelling