hard to get

ik had een vraagje.
vinden jongens het nou echt leuk als ze moeite voor een meisje moeten doen? dus zeg maar dat het meisje hard to get speelt.
daarmee bedoel ik dat ‘hij’ maar tegen jou moet beginnen te praten op msn en naar jou moet toe komen op school, jou moet vragen om iets af te spreken etc.
stel nou dat hij verlegen is en dat helemaal niet durft…

Ik denk van wel, ik heb een jongen (21) leren kennen, alleen hy vind my misschien te jong, ik ben 17, maar doordat ik een beetje mysterieus enzo voor hem blyf, vind die my wel interressant, waardoor hy die leeftijs vergeet haha, dus ik denk wel dat het werkt :wink:

als hij verlegen is, en niet de eerste stap durft te zetten, en jij zou hard to get gaan spelen, dan word het niks serieus (’:
ik spreek uit ervaring, dusja.

ik denk dat het wel werkt
alleen niet te lang, anders raak je hem kwijt
spreek uit ervaring

Je moet hem wel op een bepaalde manier laten merken dat je hem leuk vindt, anders raakt hij zijn interesse kwijt denk ik.

Idd! Het duurde bij mij 8 maanden voordat ik met mn vriend iets kreeg. En als ik niet had laten merken dat ik wat voor 'm voelde, was het niks geworden.
Ondertussen heb ik al 7 maanden iets met hem (A)

Als hij verlegen is gaat hij niet naar je toe.

ja ik heb zo het idee dat het ook wel werkt, bij mij is hij ook verlegen maar het helpt soms wel hard to get te spelen en het is stiekem best leuk als een jongen moeite voor je doet toch? maar je moet hem wel laten weten dat je hem leuk vind en het daarna gewoon aan hem overlaten!

Hangt er van af bij wie…

hangt idd van de persoon af…

zoals al is gezegt hangt van de jongen af

Bij jongens moet je nooit helemaal van stapel lopen want dan schrik
je ze juist af, maar je moet ze ook niet het gevoel geven alsof je ze
niet leuk vind -zucht…- je moet denk ik (zo pak ik het meesteal aan)
gewoon subtiel blijven en dan met die jongen afspreken, en als je
weet dat het goed zit… GO AHEAD

Hard to get vinden jongens meestal wel leuk. het is toch voor ons ook leuker als iemand niet gelijk zegt; eey ik vind je leuk. Tenminste ik vind het leuker als ik er wel een beete moeite voor moet doen. Maar goed, inderdaad niet te lang, want dan verliest hij interesse (ook al een keer gehad:S) Maaar zeker hard to get spelen is mijn advies! Maar goed, hoe speel je het beste hard to get?

ik haat hard to get spelen… kan het gewoon niet… was ie hier en ik had me voorgenomen om NIET met hem te zoenen ik moest en zou persee niet zoenen… en hij zou het uit zichzelf ook niet doen omdat ie dacht dat ie te snel zou gaan blablabla… en wat doet tanja… juist :slightly_smiling_face: hij gaat weg ik zoende hem… gaaaast ik ben veel te easy… maar hij vond het wel leuk en ging een half uur te laat weg xD.

Hangt van de jongen af.
Meestal doe ik niet hard to get. Wel qua zoenen enzo, maar dat doe ik gewoon niet zo snel.

Maar als ik iemand leuk vind, dan stel ik wel voor om is een keer samen naar de bioscoop te gaan of een keer wat te doen. Of ik laat hints vallen als ik bij hem in de buurt ben :slightly_smiling_face:.