hard-to-get,,

tips??

k flirt meestal meestal met een andere jonge,
(terwijl hij t ziet) en dan weer een gesprekje met hm enz,

wtf?
duidelijker

-

Tips voor wat?
Een beetje duidelijker zijn, it really works sometimes.

Ze bedoeld tips om hard te get te doen.

Je kan best af en toe lieve dingen zeggen, en als hij dan zegt dat hij je leuk vind zeg je niet meteen ik jou ook, maar dan zeg je ow, is dat zo? Blablabla :stuck_out_tongue:

De hele tijd met je rug naar hem toezitten vind ik best wel hard to get.

-

:thinking:

ik lig dubbel :grinning_face_with_smiling_eyes:

http://www.askmen.com/dating/heidi/47_dating_girl.html

hahaha, ik lach me kapottttttttt, die reacties van de mannen xD
omg.

Waarom zou je dat willen doen? Ik heb altijd van jongens gehoord dat het geen zak helpt en uiteindelijk verberg je er je eigen gevoelens mee en word je iemand die je eigenlijk niet bent.
Dus als er dan nog een jongen voor zou vallen, dan zou het niet om de persoon zijn die je bent.

waarom zou je?

Als hij je leuk vindt en je speelt hard to get, dan gaattie toch denken dat jij hem niet meer leuk vind & dan gaattie zoeken naar een ander meisje, omdat hij denkt dat hij jou toch niet kan krijgen.
Daar heb je toch niks aan? =|…

juust, plus de jongen kan onzeker worde, wil ze nou wel of niet, en omdt hy t nie weet onderneemt hy geen actie, jy blijft zo doen, hy vergeet jou, ziet een ander blabla

Nou sorry hoor, maar mag ik even iets kwijt?
Als een jongen ECHT van je houd, dan doet hij daar ook iets voor en laat hij je niet zitten of op zoek naar een ander meisje als jij ‘moeilijk’ gaat doen…

hoe kan een jongen in vredes naam van je houden als hij je niet eens kent, zoiets heet leuk vinden, maar als iemand koel en afstandelijk doet krijg hij al gauw een verkeerde indruk

maar jongens willen tog meer een uitdaging
dan dat ze een meisje te makkelijk krijge,

Tuurlijk kan dat wel, ik denk dat jij geen levenservaring hebt.

:anguished:? waar slaat dat nou weer op?