Hard to get

Hee meiden!
Ik heb dus een jongen en ik weet écht niet of ie mij leuk vind, ik hem wel! Een vriendin van me kent hem en vroeg, zijn Suus en jij vrienden of meer? ^^ En hij zo; Nee… Suus en ik zijn gewoon vrienden. Zij zo: Vind je haar ook niet een beetje leuk? Hij: Eh. Nee.
Vrijdag heb ik een ‘date’ met hem, we gaan naar the Final Destination in de bios. En daarna wat drinken ofzo en daarvoor nog even rondlopen ofzo. Maar hoe speel ik een beetje hard to get (want ik wil dat ie denkt dat ik hem ook gewoon als maar ‘een vriend’ zie)?

Of is het verstandiger om juist te laten zien dat ik hem juist zie zitten!

Sorry voor mijn uitgebreide lulverhaal maar ik heb eventjes advies nodig (:

Kusje

Ik zou niet echt overdreven laten merken dat jij hem zeker wel ziet zitten, als die vriendin van jou zegt, dat hij dat zo zei van: Uh nee. Dan zou ik maar even afwachten, je ziet vanzelf wel hoe het gaat toch, als je merkt dat hij jou ook wel ziet zitten dan weet je genoeg. En als hij wilt dat jullie alleen vrienden blijven dan kom je daar vanzelf wel achter, heb je het toch geprobeerd!

Succes&Have Fun!

aah fuck hard to get. gewoon ervoor gaan,

JE TITEL NIET IN HOOFDLETTERS !

en hoe was de date? :grinning:

ja, hoe was het ?

een beetje hard to get is wel oké, maar laat ook wat merken dat je hem wel ziet zitten.
Hoe is het gegaan?

hij zou wel nooit zo met jou op stap gaan als er niet ietsje meer was!
hoe was heeet
kiss kiss?

Kijk, je moet gewoon neutraal naar die date toegaan.
Gewoon alsof je met een goede vriend op pad bent. Hij laat 't vanzelf merken en daar kan je op inspelen.

Als hij nou niks laat merken, dan kan jij subtiele hints geven.
Gewoon humor gebruiken, dan komt alles goed!