Hard to get

haha ja dat heb ik nou ook! eerst is het vet leuk en dat laat ik die jongen mij helemaal leuk vinden (vet moeilijk en duurt lang :stuck_out_tongue:), en zodra hij mij ook leuk vindt dan heb ik er geen zin meer in!
ik weet het… ik ben raar!

Dat maakt het allemaal wel veel simpeler, maar het is toch gewoon VEEL leuker als hij moeite voor je moet doen? ik vind het altijd prachtig als je hem zn best ziet doen:)

en daarna is het nog leuker om wat te hebben, trotss:)

Ik kan het nooit volhouden.
Ik voel me altijd een stalker!

Ik ook. Geen grappen.

nee niet egt dalijk denkt ie dat ik hem niet leuk vind XD

Dit is hard to get! :grinning: R.I.P.

Echt mooie clip :slightly_smiling_face:

Tjah. Ik heb nog nooit verkering gehad ofzo xD Dus ik weet het niet :stuck_out_tongue:
xo

Ik doe het wel ja, maar onbewust. Ik blok hem dan op msn om te hopen dat die smst ofzo, en ik durf niet uit me zelf te smse omdat ik bang ben dat die denkt van wtf waarom smst ze mij. MAAR IK HAAT HET;p want ik voel me echt een megool en ik vind hem zo leukkkkkkkkk ;(

oke hoi
maar het is wel echt vreselijk irritant wat ik doe

Ja, omdat het werkt.

ahahaha zelfde probleem;-)

nou ik ben niet hard to get ofzo. maar klaat me ook niet zo makkelijk pakken

Ik ook. Geen grap. :slightly_smiling_face:

Ik snap niet hoe je dan ‘Hard-to-get’ speelt ;o.
Maar ik ben ook maar iemand die nog nooit een vriendje heeft gehad , dus… Mij moet je niet serieus nemen, eigenlijk.

Beetje wel, anders kunnen jongens denken dat je makkelijk te krijgen bent. Maar niet al te erg, want straks denkt hij dat je hem niet leuk vindt!

ik vind dat echt leuk om te doen haha vooral omdat ze dan ook meer hun best voor je gaan doen.

onbewust, perongeluk

hahaha, indd
ik word verliefd, maar zodra die persoon dan ook op mij is, vind ik dr niets meer aan :’)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
haha, dat heb ik ook

Ik weet niet echt of ik daar aan doe.
Ik ehb nu wel dat ik een jongen R wel leuk vind.
en ik krabbel wel eens met hem enzo.
maar elke x begon ik.
en dat begon me een beetje te irriteren, en ik ben bang dat hij dan vind dat ik te stalkerig overkom.
dus nu heb ik besloten dat ik moet wachten tot hij mij een krabbel stuurt, of een reactie geeft.
ook al vind ik dat wel lastig, haha.
en het is nu toch vakantie, dus tijd genoeg heeft ie!

en nu maar hopen dat ik idd wat van hem krijg, zonder dat ik eerst zelf wat hoef te sturen :wink: