Hard to get

doen jullie aan hard to get?

ik vind het zo nep als je het zo noemt

ik heb wel eens gehad dat ik het zo lang mogelijk ging uitstellen voordat ik met een jongen ging zoenen

aan de ene kant spannend maar aan de andere kant krijg je weinig bevestiging en is iemand anders vrij om wat dan ook te doen met iemand anders (kun je iemand ten minste niet verwijten)

haha Ik speel nooit hard-to-get ik ben gewoon hard-to-get xD

jaa echt :slightly_smiling_face:

Altijd wel een beetje onbewust.
Maar niet overdreven.
Als ik iemand echt leuk vind laat ik dat ook zien, dan ga ik ervoor.

ik ook gister zei een jongen nog jij gaat nog lang geen vriend krijgen want diegene gaat het heel moeilijk met jou krijgen omdat je zo moeilijk bent xD

ehh,

normaal dacht ik zo? xD

hahaha, indd
ik word verliefd, maar zodra die persoon dan ook op mij is, vind ik dr niets meer aan :’)

soms is het wel leuk. Maar doe het zeker neit altijd en niet te vaak. Straks krijgt die de indruk dat je hem niks vind en gaat die ervan door…

ben altijd bang dat hij dan denkt dat ik hem niet leuk vind ;p

Soms is het wel handig, als hij nog steeds achter je aankomt na het hard-to-get-spel, houd hij echt van je …

Ik denk dat het enkel werkt bij meisjes die ook echt hard to get zijn.
Het spelen haalt niet veel uit…

dat werkt alleen bij van die enorme playertjes, en dan moet je wel eerst zorgen dat ie je echt leuk gaat vinden, en daarna gewoon een paar x afzeggen omdat je met je vriendinnen wat gaat doen enzo. die players kunnen nl iedereen krijgen en dan zijn ze er juist trots op als ze zo’n moeilijk iemand kunnenk krijgen.

Idd xD

Dan laat iemand zien dat hij echt voor je wilt gaan. Ja dat kan ik wel waarderen, een jongen die moeite voor je doet :3 (je moet sowieso uit een bepaald hout gesneden zijn om wat met mij te krijgen)

Nee, maar ik ben sowieso niet heel makkelijk.

als ik een jongen leuk vind, en hij vind mij leuk.
Waarom er dan omheen draaien? Dan wil ik hem hebben, klaar.

hahaha nee, hard to get spelen is voor kapsoneslijers
maar nou ook weer niet dat ik met elke jongen ga lopen flirten ofzo hoor :’-)

maar hij mag wel wat moeite doen voor me. :slightly_smiling_face:

Nee, ik ben dan bang dat hij denkt dat ik hem niet leuk vind =)