Hard to get spelen of niet?

de laatste paar dagen deed mijn crush nogal lullig tegen me alleen toen ik deed alsof het me niet meer boeide , en hem niet meer in zijn ogen aankeek als hij wat zei begon hij veel aardiger en spontaner tegen me te doen… zoals vandaag ik lachte de hele tijd tijdens dans om zijn vriend W. En toen keek hij nogal geergerd of ik zag het verkeerd. Maar toen begon hij steeds vragen aan me gestellen en klonk best wel geintereseerd stiekem hoopte ik dat hij jaloers was dat ik zo met een van zijn vrienden lachte enzo. En tegen hem deed ik de hele dag kortaf en niet geintereseerd terwijl ik hem nog leuk vind…
Denken jullie dat hij me wel ziet zitten , of gewoon aandacht zoekt? want ik probeer het een beetje hard to get te spelen , houden jongens daar van?
:flushed:

Nee, jongens houden daar niet van. Denk je echt dat die jongen jou leuk gaat vinden als jij totaal geen interesse in hem toont.

Ik zal de vraag omgekeerd stellen: Zou jij achter een jongen aangaan als hij kortaf reageert en ondertussen flirt met jouw vriendinnen?

nee totaal niet…

Doen!!!

trouwens , ik praatte eerste heel veel met hem en we konden ook samen lachen alleen nadat hij van die opmerkingen maakte begon ik zo tegen hem te doen om hem uhh ja te laten zien dat hij me niks meer kon schelen…

Dan zal hij over een tijdje vast denken: ach stik d’r toch in joh.

Je moet er mee oppassen, want het kan ook averechts werken.