Hard to get spelen bij vriend?

Haihaii,

ik heb nu nog niet zo lang een vriend, het gaat allemaal wel oke.
Het enige waar ik mee zit is dat ik het idee heb dat ik nogsteeds “moeite” moet doen om zijn aandacht te krijgen. Ik had het er met een vriend over, hij zei dat ik gewoon een beetje kortaf moest reageren als hij ook niet reageerde. Eerst hielp dit wel, maar ik kan daar écht niet tegen, ik wil altijd lief doen enzo.
Ik heb het nu wel over onze gesprekken op whatsapp, dus niet in het echt. Als ik met hem afspreek is hij namelijk altijd gewoon heel lief, alles hoe het hoort zegmaar.
Wow, dit klinkt kinderachtig, maar help me c: haha

Gewoon zeggen! Jongens hebben dat vaak niet door, en dan zijn wij boos om iets terwijl zij denken dat alles geweldig gaat.
Communicatie is het allerbelangrijkste in een relatie.

Jongens zijn gewoone lui om hele verhalen te typen (is mij verteld door jongens).

Kloptt, mijn vriend houdt er ook niet van om hele gesprekken te voeren op whatsapp, maarja zolang ie je gwn in het echt genoeg aandacht geeft is het geen probleem

same here ^^

als ik op whats app het gesprek niet op gang hou stuurt hij ook gewoon amper iets terug…
dan lijkt het net zo’n kinderverkering… best triest eigenlijks…

jongens doen via whatsapp nooit zo uitgebreid, en je kan er altijd wat van zeggen tegen hem’
zolang hij in het echt maar lief is, dat is het belangrijkste (:

Oh, mijn vriend sturen voornamelijk lieve whatsappjes naar elkaar en we spreken af hoe of wat die avond. Spreek hem niet mega veel, ik heb het druk op school en hij met zijn werk/stage

Thanks (: Ik praatte met mn exen vooral erg veel, denk dat ik er daarom zoveel waarde aan hecht :flushed: