Hard to get, of geen intresse?

Haaii,
Ik heb dus jullie advies nodig. Ik werk sinds 3 maanden in een restaurant, en sinds ongeveer 2 maanden werkt er ook een jongen. ik ben 16 en hij is 23, nou vind ik leeftijdsverschil niet zo’n probleem maar mijn baas kent ons allebei best wel goed persoonlijk en heeft wel eens laten vallen dat hij maximaal 3 jaar leeftijdsverschil nog wel vind kunnen. Nou app ik sinds een maand ongeveer met die jongen(ik noem hem even M.) en eerst waren het best wel leuke gesprekken. Ongeveer 3 weken geleden gingen we een keer ergens buiten chillen en hebben we gezoend, daarna liet M. niks meer van zich horen dus ik maar contact zoeken en kreeg korte antwoorden terug. Na een tijd van bijna geen contact ben ik vorige week bij hem blijven slapen nadat we een film hadden gekeken, er is niks gebeurt alleen gezoend!
Mijn baas weet hier niks van en dat willen we beide zo houden, omdat hij mij dan met name heel erg gaat plagen en daar heb ik echt geen zin in en kan ik ook bijna mijn werk nbiet meer doen terwijl ik het zo leuk vind!. Nou komt het probleem: Gister stonden we nog even buiten met zn twee en toen hebben we weer gezoend en hij ging ook steeds verder, dus toen ik aan hemvroeg of we het niet beter binnen af konden maken zei hij dat hij daar geen zin in had. Nu weet ik dus niet of hij intresse in mij heeft en hard to get speelt of dat hij geen intresse heeft en alleen maar seks wilt.
Wat denken jullie?

xx

Ik denk eerlijk gezegd dat hij alleen seks wil.

Ik denk ook dat hij gewoon zin had/heeft in een pleziertje.

ben het helemaal met je eens…

sommige jongens zijn ECHT losers! spreek uit ervaring :face_vomiting:

Bedankt voor de reactie! ben ik in iedergeval niet de enige die dat dacht… Dan maar afkappen want ik zie het niet zo zitten om met hem te ‘‘scharrelen’’

Vraag het gewoon aan hem.

Al gedaan, en dan krijg ik een antwoord als: ik weet het niet, waat maakt het uit… :hammer: