Hard to get / not into you.

Hoe weet je eigenlijk of hij gewoon hard to get speelt, of je niet leuk vindt? Dit vind ik echt moeilijk. want soms lijkt het net alsof hij me leuk vindt, en het andere moment doet hij echt alsof hij nauwelijks m’n naam weet. Figuurlijk, want hij weet mn naam wel. Maar dan doet hij iig heel afwezig enzo.

zéééér herkenbaar

Waarom stel je je vraag niet hier : http://www.girlscene.nl/l…l/boyspanel_stel_je_vraag
Misschien word ie wel beantwoord (:

Ik denk dat hij dan eerder not into you is.
Ik geloof niet dat jongens nou heel erg van het hard to get zijn.

Ja. soms denk ik dat ook. Alleen soms doet hij uberlief, kijkt hij veel, geeft hij veel complimentjes etc. en dan denk ik; hij vindt me leuk! en 2 dagen daarna weer niet, dan weer wel lief en zo gaat 't maar door.

dankje!

Ik snap het zelf ook niet hoor =p maar ik denk dat we er maar van uit moeten gaan dat jongens niet ELKE dag complimentjes geven en zeggen hoe lief/mooi je bent, aan de ene kant maar beter ook want dan zou je ook gek worden… maar een beetje duidelijkheid is altijd fijn haha

nou dat is heel verschillend hoor,
somigen jongens doen ook gewoon sarcastisch lullig,
als je me snapt?

nauwelijks je naam weten?
Dat is wel een rare vorm van hard to get. Ik hou sowieso niet van hard to get, als je iemand wil, moet je ervoor gaan. Maar ja, toen ik en m’n vriendje nog niets van elkaars gevoelens wisten, kreeg ik ook altijd mixed signals. Wacht tot je een echt duidelijk signaal krijgt en praat er dan met hem over. Dat heb ik ook gedaan!

Waarom zou een jongen hard to get spelen? Dat is toch iets wat meisjes doen om een jongen te laten ‘jagen’.

Nja, ik vind hard to get sowieso bullshit. Je speelt gewoon een spelletje, je liegt over je gevoelens in de hoop dat hij je niet te rap beu is.

@ Brod

Idd. ik haat hard to get ook. Jongens ook hoor. (; Ik ga volgende week op kamp. ik hoop dat ik er dan achterkom of hij me leuk vindt

Dit herken ik wel een beetje. Ik weet bij hem ook nooit oftie me nou serieus ziet zitten of niet, want hij is altijd erg gefocust op mij, maar niet gefocust genoeg om te zeggen van: Ja, hij vind me echt leuk.

Anyway, als hij je naam vergeet is hij just not in to you.

@xbeeeeeemine:
laat t me weten hihi!

@ wndaaa

eeh oke dat was iets te overdreven -.-’
hij vergeet mn naam niet, maar ziet me niet staan. ;o

@ ireen95
zal ik doen!

Oh, op die manier. Ik denk niet dat je er veel aan kan doen dan gewoon het spelletje meespelen. Het kan natuurlijk zijn dat ie je aan het uitproberen is. Dus dan zou ik zeggen; speel mee. Zie hem af en toe ook niet meer staan etc.

wndaa,
dat doe ik nu ook soms (:

Hij deed vandaag heel lief.
*kwijl*

Néé ga zeker nu niet hard to get spelen. Dan zijn jullie allebei hard to get en gaat er zeker geen actie worden ondernomen! Laat 'm op dat kamp gewoon duidelijk zien wat je van 'm vindt…Neem polshoogte :grinning:

Ben benieuwd.

zooo herkenbaar, hoop echt dat die vraag eruit word gepikt @ boyspanel. ik heb ergens het idee dat je het niet altijd bewust doet hoor. meestal als je het bewust doet doe je te eh, achterlijk. :flushed:

Hmm, denk dat ie gewoon hard to get doet dan. Gewoon even polsen op kamp ja!