hard stukje aan schaamlip

Ik heb van mezelf al aardig grote schaamlippen. Alleen zit er aan mijn linker kleine schaamlip een stukje “extra”
In de zomer zag ik dat er een erg klein bobbeltje zat. Ik heb me er niet echt iets van aangetrokken. Alleen inmiddels is het een aardig groot bobbeltje en zijn het er meerdere, de één is iets groter dan de ander. Het heeft dezelfde kleur als mijn kleine schaamlippen alleen iets harder.
Ik weet dat ik eigenlijk naar de dokter moet gaan, maar ik hoop dat iemand van jullie weet wat dit kan zijn!

Het meest voor de hand liggende zou zijn dat je wratjes hebt. Genitale wratten komen vaak op de kleine schaamlippen voor,en zijn ook besmettelijk, dat zou kunnen verklaren waarom je er meerdere hebt. Ik denk dat je sowieso naar de dokter moet, want de meiden hier en ik zijn dat niet, en wij kunnen er ook niet naar kijken. Succes!

Een wrat is het sowieso niet, het ziet er namelijk heel erg anders uit.
Bij mij lijkt het een beetje erbij te horen namelijk .

Wat voor kleur hebben ze? Jeukt het?

Ik snap dat het vervelend is, maar ik denk toch dat je naar de dokter moet. Voor veel medicijnen, zeker voor zoiets als dit, van de apotheek heb je een receptje nodig en daarvoor zul je dus eerst naar de dokter moeten.

Misschien gek idee hoor, maar is het niet een soort ‘eelt’? Als je schaamlippen vrij groot, schuren ze ook tegen ondergoed aan, op de fiets etc etc. Jeukt het, ruikt het raar? Het kunnen natuurlijk ook wel wratten zijn en die moet je uiteraard wel behandelen dan.

ze hebben precies de zelfde kleur als mijn kleine schaamlippen, en het jeukt niet!

Als het meer en groter wordt zou ik er toch wel naar laten kijken.

Is het niet gewoon het flapje van je binnenste schaamlip? Die kunnen gewoon heel groot zijn en hangen.