Hard/Metal/Math/Deathcore anyone?

Ik vroeg me af of er hier liefhebbers zijn van hardcore,metalcore, mathcore of deathcore? En zo ja wat luister je zoal?

Meeste metalcore vind ik gewoon prut zoals veel Amerikaanse bands die geen eigen sound hebben en geen orginaliteit kennen.

Heaven Shall Burn vind ik wel een voorbeeld van een band die zeker wel goed is.
Between the Buried and Me vind ik super maar is ook veel breder qua genre :slightly_smiling_face:

Jep, al ben ik niet echt goed in genre’s met al die subgenres enzo xD
Maar zoals al gezegd is Heaven Shall Burn
En dan nog bands als Bring Me The Horizon, Parkway Drive, Sick Of It All, As Blood Runs Black, August Burns Red, Darkest Hour, Job For A Cowboy, Killwhitneydead, Madball, The Devil Wears Prada en zo kan ik nog wel even doorgaan.

ik hou gewoon van muziek meestal is dat metal of rock
al die subgernes ken ik niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

visual kei!

is eigenlijk een ander genre maargoed :stuck_out_tongue:

Children of Bodom. <333

<33333

Caliban n__n

Denk dat je het van mij wel weet Char^^ ga je nog naar All shall paris?
Ohja en ik luister dit zo ong
-Caliban
-Through the eyes of the dead
-Walls of jericho
-Vanna
-The black dahlia murder
-Most precious blood
-Bury your dead
-Job for a cowboy
-The devil wears prada

Enne ja dat was het wel…

Hardcore en Metalcore, alhoewel ik liever Post-Hardcore heb :3
Bekijk voor bands mijn Last.fm maar, aangezien ik slecht ben met genres n_n
http://www.last.fm/user/rawrprincess

Metalcore vind ik meestal geen zak aan, er zijn zeer weinig uitzonderingen op die regel voor mij.

In Your Face <3 (geen idee wat het nou is, de een beweert Black metal, de ander weer melodische death metal, pfoe ik word helemaal gallisch van al die namen)

Melodic Death Metal is COB.
Black Metal is Behemoth Marduk Mayhem Immortal enzo.
Eentonige harde metalen met krijsende slechte zang domme leren pakkies en corpsepaint.

COB was vroeger zeer gaaf laatste platen veel te makkelijk voor hun doen.

I dó like black metal … maar dat was ff offtopic XD

ik luister hardcore en metalcore, zoals Job for a cowboy, The devil wears prada, Caliban, Bring me the horizon, Parkway drive.
maar vaak weet ik ook niet waartoe een band behoort O_o tot welk genre.
op wikipedia staat dat avenged sevenfold/born from pain/bullet for my valentine ook metalcore is?
ik weet alleen maar dat sommige bands metalcore en hardcore zijn omdat vrienden dat zeiden :stuck_out_tongue:

yez, die vind ik ook allemaal heel tof. + dingen zoals Suicide Silence, Bury Your Dead, I Killed The Promqueen enzo.

Ik luister ook wel veel naar hardcore en metalcore enzo. Bands als Sworn Enemy, Hatebreed, Throwdown, Madball, Born From Pain, No Turning Back, Heaven Shall Burn, All Shall Perish, Casey Jones, Terror, etc etc.

Hele toffe ‘nieuwe’ Nederlandse hardcore/metalcore band is trouwens 21 Gun Salute: www.the21gunsalute.hyves.nl / www.myspace.com/21gunsalutehc
Spelen eind augustus ook samen met Sworn Enemy en All Shall Perish. <3

Ik wel van hardcore, maar ik denk dat jij net die andere bedoelt.

Nu lekker Hatebreed aanstaan. :sunglasses:

hm ik hou niet zo van die manier van zelf groepen labelen en dan ongenuanceerde bullshit verkondigen
ik hou om te beginnen al niet van die hele subgenrediscussies, wat een crap

tone it down…

-