"Hard" haar

Hey meiden!

Ik heb al tijden een “probleem” met mijn haar. Na het douchen en het opdrogen zijn mijn punten van mijn haar hard. Net alsof ik er een hele lading gel in heb gesmeerd en als ik het daarna uit kam voelt en ziet mijn haar als stro aan terwijl ik weet dat het niet dood of gespleten is!

Ik was mijn haar 2 a 3 keer in de week aangezien ik al vrij droog haar van mezelf heb en ik gebruik shampoo en conditioner van L’Oreal Care Repair, ik laat het gewoon opdrogen.

Hopelijk weten jullie iets!

Was je de conditioner wel goed uit?

Zo ver ik weet wel ja!

Misschien eens een stukje laten afknippen?

Oh dat is wel raar! Misschien kan je eens van shampoo en conditioner wisselen? En als dat niet helpt naar de kapper om er een stukje af te laten knippen?

Dat van shampoo en conditioner wisselen is wel een goed idee! Dat afknippen niet want dat is 2 weken geleden al gebeurt haha.

Heb ik ook voorgehad. Bij mij lag het aan de siliconen in de shampoo’s etc (je hebt er wss al van gehoord).
Ze leggen een soort ‘laagje’ rond je haar. Veel mensen hebben hier geen last van en merken het niet eens, maar ik dus wel. Sinds ik siliconenvrije producten gebruik is het niet meer ‘hard’, wel iets droger maar dat stoort minder vind k :slightly_smiling_face: Geen idee of dit bij jou ook het geval is, maar bij mij lag het dus hieraan

Oh dat kan best je! Ja ik heb het niet altijd maar wel vaak. Ik heb eerlijk gezegd ook geen droog haar aangezien ik al droog haar van mezelf heb.

dat had ik vroeger ook. Probeer eens de shampoo van ultra doux met pompelmoes en groene thee en de conditioner van schwartskopf zo een grote ronde roze pot bij mij werkt dat supergoed. Mijn haar blinkt nu mooi en valt soepel en is helemaal niet meer droog

Thanks!