Happy Single

[b]Ik las hier zoveel topics over relaties & verliefdheid.
Maar zijn er ook mensen die gelukkig zijn als single?

Wat zijn de voordelen van single zijn? [/b]

tuurlijk, ik hoef nu echt even geen jongen, een relatie hebben is ook niet alles. wantrouwen, ruzies, missen, bang dat het uitgaat en je zit echt vast aan hem. die zorgen heb je niet als je singel bent :slightly_smiling_face:

Je kunt doen wat je wilt, nergens aan verbonden en je hoeft nergens rekening mee te houden. Is ook best fijn!

flirten met jongens zonder dat je hoeft te denken; oja nee kan niet, ik heb n vriend :slightly_smiling_face:

Ja dat is waar. Ik ben sinds eind november single na een relatie van 3,5 jaar en ik moet er nog steeds aan wennen. Maar nu heb ik me voorgenomen gelukkig te zijn zonder jongen & niet constant op zoek te gaan naar een nieuwe potentiële boyfriend. Als ik iemand tegenkom dan zal dat wel op zijn tijd gebeuren!

Ik heb geen ander nodig om gelukkig te kunnen zijn, dat laat ik van niemand anders afhangen :slightly_smiling_face:

^ mooi gezegd

Ik ben na een relatie van 2 jaar nu al bijna een jaar single en het bevalt me eigenlijk best goed! Dat had ik niet echt verwacht, aangezien ik mezelf niet echt als happy single zag maar het heeft echt heerlijk veel voordelen.
Je hoeft niet steeds in de stress te zitten als hij niet terugsmst/belt, je hebt geen last van de eeuwige discusses en je hoeft je hoofd niet te breken over wat hij nou echt van alles denkt, je hoeft je benen niet te scheren en je kunt lekker flirten met iedere leuke jongen die je tegenkomt!

En je kunt je gewoon lekker op jezelf focussen en zorgen dat jijzelf gelukkig bent, en geloof me, daar heb je echt geen jongen voor nodig! Hou van jezelf, dan kan je ook van een ander houden (:

Ik ben niet single maar het heeft zoveeeeel voordelen!
Ik ben echt gelukkig met mijn jongen, wij kunnen samen alles doen. Van spelen en flauw doen zoals kleine kindjes tot echt praten zoals volwassen mensen, en we genieten altijd van elkaar als we samen zijn. We hebben beide een zwak voor voetbal, eten dezelfde dingen graag,… We hebben dus wel altijd iets te doen, koken samen lekker eten als onze ouders niet thuis zijn enzo.
Toch mis ik soms het single zijn, het kunnen flirten met random boys die je tegenkomt in de kroeg of in de stad, waar je weet dat het nooit iets mee gaat worden. Ik ben volgens vele best populair (goh dit klinkt alsof ik een gigantisch ego heb), dus ja dat mis ik soms echt. of het gewoon vrij zijn en afspreken met men beste vriend, zonder dat men schatje jaloers wordt, hem niet hoeven te missen etc…

Maarja, wanneer ik dan single ben mis ik de liefde uit een relatie haha :wink: