happy single/opzoek/flirten/

lovley iedereen!
ik dacht ik opeen even een topic voor de vrijgezelle onder ons
het leek me leuk als jullie hier al jullie vrijgezelle verhalen neerzetten en tips en alles om weer een nieuwe prins aan de haak te slaan

nou ik zou maar beginnen;;
ik ben sinds een paar maanden weer alleen…
aan de ene kant wel lekker rustig je hoeft egen rekening met iemand te houden maar het is wel ALLEEN…
ik werk sinds een paar dagen in een supermarkt en dat is echt een bron van jongensjongensjongens er werkt echt 1 meisje ofzo…
ze zijn echt allemaal heeel lief voor me maar, ik heb er nog niet echt 1 gezien die : WAUUAUAUAUAHAHW is
jammer… hoopelijk komt t nog (:
waar leren jullie de meeste leuke jongens kennen??

xx

sorry foutje

haha ik ben al eeuwen vrijgezel, lekker makkelijk!
maar het is maar wat je leuk vind
Zelf werk ik ook in een supermarkt is erg leuk werk

kristalbad :slightly_smiling_face:

Ook op mijn werk, haha! :slightly_smiling_face:

op t werk? haha, volgens my nr 1 van ontmoetingen ofzo

Ik ehm… op vakantie? :stuck_out_tongue: Anders op school of via vriendinnen van mij :stuck_out_tongue: (Nee, ik werk niet :angel: ) Ik ben mn hele leven al vrijgezel(lig), maar heb nu bijna een vriendje… Ik heb hem op sport (atletiek) leren kennen :slightly_smiling_face: :flushed:

ik ben ook al mn hele leven vrijgezel :p…en ik werk nog niet xD…dus op vakantie, school, voetbal :p…en via via …

Ook sinds een paar maanden weer happy single. Wel zo rustig & kan je tenminste gewoon een beetje rondlopen sletten met verscheidene jongens.
Met uitgaan & op het werk

& dan op eht werk vooral klanten (d.w.z. de 2 uuuuberleuke studenten die nu helaas emt vakantie zijn. ;( )

op school en via vriendinnen op msn wisselen ze e-mailadressen uit van jongens, k ken er een paar en die zijn heel lief en schattig, dus jah vriendinnen zijn je antwoord!!

ben lekker single bevalt me goed, hoef met niemand rekening te houden,
genoeg jongens om me heen die altijd aardig zijn dus :slightly_smiling_face:

iemand nog sappige verhalen over zn heeurlijke single live?

Ik ben ook sinds 2/3 maanden weer happy single :slightly_smiling_face: (2 jaar een vriend gehad)

Mijn werk is niet echt een plek om jongens te ontmoeten, want er werken alleen maar vrouwen <_<

En met het uitgaan wil het ook niet echt lukken, alle jongens willen maar voor een avond en beloven vanalles als ze gedronken hebben…maar daarna hoor je er niks meer van

Van de ene kant bevalt het goed om vrijgezel te zijn, maar van de andere kant mis ik toch wel dingen. Ik begin er steeds meer aan te wennen, op het begin vond ik het niet leuk om vrijgezel te zijn. En dat de jongens zo zijn met het stappen went ook.

Ohja, maar het fijne van single zijn is dat je je contacten weer kan verbreedden met nog meer cutie boys :slightly_smiling_face:

Je hoeft niet bij een leuke jonge te blijven, het kunnen er nu meerdere zijn…en dat bevalt goed!

ja je mist toch iets dat ene wat je altijd had, is weg…
ik wil wel graag weer een nieuw vriendje eigenlijk…
al vind ik t wel grappig, om te flirten met alle leuke jongens op mn werk…
maar nu heb ik dus een behoorlijke cutie zien rond huppelen en omijngod ik wil echt voor hem gaan :sunglasses:

Ik ben nu +/- 3 jaar vrijgezel en begin het langzamerhand echt zat te worden maar ik word telkens verliefd op mensen die behoorlijk ver weg wonen of erg vaak voor lange tijd weg zijn. Lange afstand relaties zie ik niet zitten op ten duur is dat gewoon een hell. Dus het zal nog wel even zo blijven helaas pindakaas. En als er mensen in mijn omgeving stapelgek op mij zijn dan voel ik niks voor hen.

Ik ben ook al weer sinds maart single :grinning:
Opzich wel lekker, loop ook een beetje te sletten :angel: maar niet heel erg ofzo!
Maar ik vind het soms ook errug alleen, al mn vriendinnen hebben een vriendje en ik niet, als ik hun dan bel ofzo gaan ze áaltijd al iets doen! :astonished:

Vriendje is ook leuk, alleen soms beetje te gebonden denk ik :astonished:

ik ben wel single maar geen happy single.

al tijden single en ik vind het zwaar relaxt