Happy meal

Ik ging dus laatst met een vriendin naar de Mac en zij zou voor mij betalen, maar eerst moest ik wel even tegen die vrouw achter de kassa zeggen wat ik wou dus ik zeg zo: “Een cheeseburger klein en een cola klein.” Die vrouw: “Wil je ook patat?” Ik knik ja. “Klein, medium of groot.” We moesten heel snel dus ik zei klein. Zegt ze doodleuk: “Dan kan je beter een happymeal nemen…” Zat ik daar in de mac met een happy meal, ik schaamde me dood… Gelukkig heb ik nog twee zusjes dus ik kon dat speeltje aan hun geven, maar iedereen in de mac zat me wel vet raar aan te staren…

Ja en nu?

Euh… whatever.
Zoveel mensen nemen een happymeal… Dat mensen je raar aankeken moet je je wss hebben ingebeeld :’)

ow ok…

ja en dan?
toen wij in londen waren met de klas aten wij allemaal
happy meal, ik zie zo vaak mensen happy meal eten? dus
ik zie het probleem niet; en als je je schaamt ga dan met
2 grote big mac-menu’s zitten dán kijkt iedereen je ook vreemd
aan…

Maar die vrouw zei het echt heel debiel. Ach wat doet het er ook toe.

:relieved:

Ik neem bijna altijd een happy meal.

ik neem altijd happy meal. dat mensen je raar aankeken heb je je ingebeeld, het is bestnormaal hoor.

Moet je hiervoor een nieuw topic aanmaken?
Wat maakt het uit? Waarschijnlijk is het nog goedkoper dan dat je alles apart neemt.

Hihi ik neem ook wel eens een happy meal hoor :wink:
Maar dan 's middags, als ik in de stad ben en honger heb.
Mij kijken ze niet eens zo raar aan eigenlijk, maarja, dan nog :stuck_out_tongue: Boeiend, hihi.

Jeetje waar maaaaak je je druk om xD

- Wat zijn we weer lief …

HAPPY MEAL FOR LIFEEEEE :$.
neem er altijd een als ik daar kom hoor,
waarom zou je je schamen voor eten?

Oh nee een Happy Meal! Echt het meest genante wat er ooit kan gebeuren!

Tja… niet echt een zinvol topic is dit…

oke.

Ik neem altijd een happy meal als ik met een vriendin ben -.- en het speeltje geef ik dan aan me nichtje of neefje , dus ik snap het probleem niet …

Whatever, zelfs volwassenen nemen een Happy Meal.

Als ik weinig honger heb neem ik ook altijd een happymeal.
Die mevrouw zei het waarschijnlijk alleen als tip, omdat het goedkoper is dan alles los te halen :wink:
Misschien deed je gewoon een beetje raar omdat je je schaamde?
Of je dacht gewoon dat iedereen keek terwijl het eigenlijk niet zo was.

Ik neem altyd een happymeal.