Happy in looove

Ik vind dat er aardig wat topics in staan over “wat moet ik doen” of liefdesverdriet enzoo. dus bij deze even een happy en gelukig topic over liefde en boys. Gooi hier eruit waarom jij happy in love bent !

xx

I’m not in love, may be. I just don’t know :anguished:?

ben ik niet, dus niks te vertellen haha.
het gaat nu al mis met je topic.

in love, maar niet happy

IK BEN WEL VERLIEFD.
En hij ook op mij, dusja <3
Maar nu zit ie in de trein naar Frankrijk, en ik mis hem vet erg.
Weer een soort van nadeel van verliefd zijn…

Broken-harted.

happy in looooooooooooove (L) :hugs:
heb nu bijna 2 maanden een vriendje, bijna voor gevochten xD

verliefd? dat niet, maar wel iemand leuk vinden.
alleen woont ie iets van 55 km bij me weg. =(
hij staat op de camping achter men huis xx

oei das niet zo goed…?

Klinkt niet goed… What’s wrong?

Not in love, maar wel happy :3

Happy single. :stuck_out_tongue:

Oeh ben alweer bijna halfjaartje met hem. Gaat snel zeg =P
Ben gek op hem ^^ <3

same.

vrijdag met me schat naar de ardennen, en de zondag die volgt hebben we 3 maanden. na geruzie zijn we alleen maar closer geworden, dus ja, zeker happy <3 hij is mn alles.

Happy in love. <3

Volgende maand hebben we een half jaar en we zijn zo ongelooflijk verliefd op elkaar<3 Over een paar daagjes ga ik met hem mee naar z’n huis in Belgie en in december nemen we rond kerst een romantisch weekendje weg naar een kerstmarkt (zijn idee nog wel! :laughing:). Zo zo zo zo zo verliefd!

Op dit moment vind ik het allemaal super verwarrend (a). Maar ik ben wel happy door de love!

Heel verliefd! ;3 <3
Vanmiddag verjaardag geviert met m’n beste vriendin, omdat ze maandag niet kan, en toen zijn we hélémaal met de auto naar m’n vriend gereden (ik woon in Noordholland en hij in Gelderland XD), als verassing. Hij glunderde helemaal toen ik aan de deur stond, hij was bezig met m’n kado’s inpakkenXD, wat ik bijná zag. Maar ben echt super verliefd.