Hapatitis b vaccinatie en operatie

Hoihoi, weer een vraagje over mn operatie ik heb er nu maar even een apart topic voor gemaakt.

Ik word dus geopereerd op 21 april dat is op een donderdag. Op maandag 18 april krijgen we onze derde hapatitis vaccinatie op school. Ik ben niet helemaal goed in vorm omdat ik steeds blaasontstekingen heb en een niet zo optimale nachtrust. Ik vroeg me af of deze vaccinatie nog wel zo kort kan voordat ik geopereerd word. Op internet kan ik alleen heel veel vinden over de bmr vaccinaties en andere kinder vaccinaties. Ik ga ook zeker even met een anesthesist bellen hoor.

Ik heb geen idee, denk dat je het beste daarover kan bellen inderdaad.

bellen lijkt mij het beste ja er over vragen hier heeft weinig nut,’

Succes!

Dit is niet echt een vraag die girlscene meiden kunnen beantwoorden lijkt me :’) Gewoon bellen.

Lijkt mij dat het geen kwaad kan, het vaccin is kunstmatig. Enige is dat je misschien minder antilichamen maakt? Maargoed wat de rest al zegt, als je belt weet je het zeker.

Het kan inpricipe wel maar als het even kan moet ik het uitstellen. Omdat er nog geen 60 uur tussen zit. Dus dat doe ik dan maar.

Ik heb net mijn derde vaccinatie gehad :slightly_smiling_face: Maar lijkt me dat dat geen kwaad kan ik bedoel volgens mij staat dat niet ergens mee in verband…toch? Je zou het ziekenhuis kunnen bellen of op het moment dat je aan de beurt bent even vragen of het kan ja of nee

^ik heb laatst gebeld en het advies is om het uit te stellen. Ik heb al vrij weinig weerstand en tussen de vaccinatie en de operatie zit dik twee dagen.

Het kan daardoor zijn dat ik langer moet herstellen van de operatie en de kans is ook aanwezig dat ik niet eens geopereerd mag worden.

klinkt opzich ook wel logisch ja. Sterkte met de operatie en hopen op een goed resultaat!