Hans Klok @ Carré, slechte plekken?

Hi ladies,

Ik en mijn moeder gaan graag naar de show van Hans Klok in Carré. Nu zijn er alleen plaatsen over helemaal bovenin op de 4/5e rij voor ¤30, of daar op de 6e rij voor ¤16. Dat scheelt weinig in plaatsen (5e of 6e rij kan toch niet zo verschillen?) maar wel in geld. Dus…
Ervaringen met Carré? Zijn er überhaupt slechte plaatsen?

X

ik zoy 6 de rij gaan

ik zoy 6 de rij gaan

Rij 6? Dat valt best wel mee … Ik ben zelf niet in Carré geweest trouwens. :'p

Ik zat op de eerste rang, op die ring zeg maar, kan even niet op het woord komen. Maar daar zaten we precies achter een paal zodat we maar t halve podium zagen.

Staat er op de site niet zo’n zaalplattegrond?

. Ik bedoel rij 6, maar wel helemaal bovenin. Dus misschien rij 56 of zo :stuck_out_tongue: Maar er staat rij6 van de gallerij ofzo.
&& Er is wel n plattegrond maar daar lijken de plaatsen echt prima. Wel helemaal achterin dus maar die van ¤30 ook… Snap dus het prijsverschil niet zo en zou zonde zijn als je indd achter een paal zit. Dat ken ik echt alleen uit die reclame haha! Dan baal je…

Ze moeten ergens de grens stellen van rang … en rang … Deze grens hebben ze bij jullie op rij 5 en rij 6 gezet. Ik zal als ik jou was gewoon rij 6 doen. Als jij hebt gekeken naar de plattegrond en het zijn prima plaatsen kan je beter die rij doen dan een dure rij 5.