Hanne K. Photography

dankjulliewel :grinning:

Ze zijn echt heel mooi. :grinning:

super!! Woooow die 2de foto :grinning:.

super mooi!!

Ik heb je portfolio even bekeken en ik vind dat je inderdaad echt goede concepten hebt, maar dat je ze nog beter kunt uitwerken. Het oogt soms wat rommelig, maar dat is een kwestie van oefenen denk ik. Probeer wat kritischer op jezelf te zijn en door te gaan met schieten totdat je denkt, ik heb hem: WAUW.

Heel tof!

Dankjullie :grinning:

Echt heel mooi!

Sorry, ik kan het niet nader toelichten, dat is gewoon hoe het bij mij overkomt. Het kan trouwens ook aan je website liggen, dat het design wat rommelig oogt, ik weet het niet, sorry.

Oké, ik denk echt dat het aan je webiste ligt. Ik heb even op je Flickr gekeken en daar vind ik ze meteen veel beter ogen!

wauw! ze zijn echt heel mooi!
Mooi meisje ook trouwens

waw, ik word echt zo blij van jullie reacties! :grinning:

Ik vind het wel leuke foto’s. Maar ik vind ze niet speciaal goed of origineel. Het zijn gewone portretfoto’s naar mijn mening. Het is wel ‘leuk’, maar ik zou als ik jou was eens proberen wat meer met composities te werken.

upp :slightly_smiling_face:

ik vind het echt heeeeeel goed!
maar tot nu toe zie ik steeds hetzelfde model . Probeer soms ook een ander goed model te zoeken :slightly_smiling_face:

Ik heb geen verstand van fotografie maar wilde toch even zeggen dat ik je foto’s heel erg mooi vind :slightly_smiling_face:

moooi!

met wat bewerk jij??

ik bewerk met photoshop (maar echt met zo’n heel simpele photoshop :p) en met photoscape.
Ik weet niet of je photoscape kent? Dat kan je alleszins gratis downloaden :grinning: