Hannah montana: de kamer, een paar vraagjes.

Nee, ik ben 13 -bijna 14 btw-…
Maar ik denk niet dat jullie snappen wat ik juist bedoel.
Zoals ik al zei wil ik NIET die hele kast van 8 op 8 meter -ik ben ook wel niet zo stom om te denken dat dat in mijn kamer past- maar gewoon een onderdeel van die kastkamer (of hoe je het ook wilt noemen).
Ik wil niet die deur ervan, nee.
Ik wil zo een soort van open kledingkast waar al je kleding ophangt en die je dan zo kan draaien.
SNAPPEN JULLIE NU EINDELIJK WAT IK BEDOEL?

als je t allemaal zoveel beter weet, waarom vraag je t dan?

Ga like, naar de ikea? Of vraag het aan je ouders?

JA WE SNAPPEN JE.
Alleen snap jij blijkbaar niet dat dat níet te realiseren is. Haar kamer is gebouwd op een set dus dat is heel anders dan in een echte kamer. Meet je kamer even op en zeg de lengte en breedte eens.

Nee, jij snapt blijkbaar niet dat het met een beetje goede wil wel te realiseren is. Mijn kamer is best groot en ik ga nu even niet de moeite doen om die te meten want ik weet zelf ook wel dat die groot is.

mwhaha al die reacties hier. :’)

maargoed, ik heb even dat filmpje gekeken en ik heb geen idee of het bestaat, maar het is toch zoiets als een H&M kledingrek -die waaraan meestal die topjes van ¤5 hangen-

:’) maybe google; hannah montana wardrobe

http://www.youtube.com/watch?v=4WAjiUgG0jg

in het begin zie je die kast beter maar volgens mij is hij best wel groot ja. :x

Ja, maar ik bedoel dan wel een kleiner model :wink:

Ja, zoiets van de H&m maar dan wel wat mooier :wink:
Je ziet, het is toch niet zo onmogelijk, mensen.

En weet er dan ook iemand waar er van die soort h&m draaidingen te vinden zijn?

Zeker.

Haha jij bent echt niet helemaal lekker. Iedereen snapt vanaf het begin al wat je bedoelt, maar; het kan niet. Ookal wil je het zo klein mogelijk maken als je maar kan.

Echt ik lach je dik uit hier ;3 Ik geloof niet dat je kamer groter is dan 8 bij 8 meter want dan is hij groter dan een klaslokaal. Dan moet er nog een bed en bureau enzo bij dus dan word het nog groter. Nee, geloof me, het past niet. In ieder geval niet zo een als bij Hannah Montana

mensen ze wil gewoon een klein model daarvan, dus als jullie haar niet kunnen helpen ga dan alsjeblieft niet zo zeuren want daar heeft niemand wat aan

^ Kan jij haar wel helpen?

Volgens mij kan niemand haar hier helpen, omdat niemand zo’n kast heeft. Behalve de studio dan.

Wtf je bedoelt gewoon een kledingrek dat je kan draaien ?
kan je dan niet zeggen : ‘ik wil een draai-kledingrek’ ipv ‘ik wil die kast van hanna montana, maar dan niet de kast of niet de deur maar gewoon 1 rekje dat erin staat’

Jezus je maakt het wel ingewikkeld zo.
En ik weet trouwens niet of je dat wel ergens kan kopen.

Ik heb 't nog nooit gezien… maar is het niet na te maken in een kleinere variant?

Dude, een hannah montana kamer? why…

O oke nu snap ik het nadat iemand “H&M” zei. Ik heb ooit zo’n rek gezien bij een kringloop winkel? Misschien staat er wat op e-bay. Ik zou even googlen als ik jou was! x

Geen hannah montana kamer, nee.
Gewoon een soort van kast dat zei in de serie heeft.