Hannah montana: de kamer, een paar vraagjes.

Hi! X

Dit is een topic voor wie allemaal naar Hannah Montana kijkt of is heeft gekeken. Er zijn zo enkele afleveringen waar je haar kamer kan zien en die vind ik dus kei vet!
Zeker haar soort van kledingkast, dat je moet draaien ofzo.
Weet er iemand hoe zo’n kast heet of waar ik hem kan vinden?
En weet er ook iemand of er zo’n site bestaat waar je zo de studio’s enzo kan zien van sommige films? Want ik ben dus bezig met m’n kamer te restylen en in sommige films heb ik al mooie kamers gezien, dus ja.

Nobody?

de meeste mensen op girlscene zijn een beetje te oud om nog naar hannah montana te kijken , dus denk niet dat je veel reacties zult krijgen.

Ik ken veel meisjes die er naar kijken, hoor!
Ook oudere meisjes.

Bwa, ik ken veel mensen van 17 die er ook nog naar kijken, gewoon omdat het grappig is.
Ik kijk het zelf soms ook, maar heb nog nooit echt op de kamer gelet, sorry.
Misschien moet je es googlen op “Hannah Montana room” of zo?

Dan moet je kamer wel érg groot zijn voor zó’n kast…

Dat is fantasie hoor x]

Echt niet, de kast die ik bedoel is heus wel te realiseren. En wat een andere girlscene-member zei, dat mijn kamer daar wel heel groot voor moet zijn is ook niet waar! Weten jullie eigenlijk wel welke kast ik bedoel?

Ja die kast is huge met draaidingen, ik ben echt niet achterlijk hoor.

Hannah Montana is kut en scheitirritant.

Ga eens naar een doe-het-zelf-winkel en vraag het daar. Wij zijn geen timmermannen :grin:

ik kijk het ook wel eens ;p
niet dat ik als het begint stok stijf voor de tv zit, maar als ik aan het zappen ben en ik kom het tegen kijk ik wel even ;p.
maar volgens mij is die kast echt niet in het echt te maken. noujaa mischien wel, maar dat zou wel duur worden hoor.
en als je een grote kamer hebt, maar dan ook echt groot.
zal de helft in beslag worden genomen denk ik.

Ok, ik heb nog is gekeken op die aflevering op youtube en die kast is wel huge.
Maar in mijn verbeelding had ik het me kleiner voorgesteld :slightly_smiling_face:
I’m srry.
Maar ik bedoel dus zoiets kleiner.

Ja ik weet welke, maar dat is zo’n hele dressingroom van 8 op 8.
ik bedoel, als je geen huge villa, veel geld en een héle dure architect hebt, lukt dit niet hoor. Volgens mij is er niemand van de ‘gewone mensen’ die dit heeft. Het is tenslotte een decor.

Ik bedoel niet de hele kamer, ik bedoel dat in die kamer die kast waar de kleren ophangen die zo draait.
Wacht ik geef je een link:
http://www.youtube.com/watch?v=AgjS_PmurH8

zo juist op het einde die kast dat je kan draaien maar dan zou ik het wel kleiner willen.

Dus je bedoelt eigenlijk alleen dat je ook zo’n draaideur wil ? Want ik wéét wel hoe het eruitziet hoor, maar die ‘kast’ is een kast van 8 op 8 meter.
Anyway, NOGMAALS, dit kan je niet realiseren als je niet veel geld, een dure architect en een grote kamer hebt. En eigenlijk, als je dan per se zo’n deur wil, dan moet je al een dressingroom hebben, en geen kast.

Maar ik vraag me eigenlijk af hoe oud je bent ? Want ik bedoel, vroeger wou ik ook een glijbaan in mijn kamer, maar na een tijdje begreep ik wel dat dat niet kon. En jij begrijpt blijkbaar niet dat dit niet kan ?

hmm ik kijk er ook wel naar maar ik weet niet hoe zo’n kast heet sorry :blush:

Ik wilde vroeger een schommel in mijn kamer xD

Haha ja ik wilde ook nog een hoogslaper met daaronder dan een huisje + die glijbaan dan xD
Dus ik denk wel dat elk kind zoiets wou, maar ik denk niet dat zij 6 is ?