Hangstoel als Bureaustoel?

Hoi!
Ik krijg in november een nieuwe kamer, en ik heb hem met een online programma al ingericht.
Alleen wil ik heel graag een bijzonder iets in mn kamer. En ik had bedacht om een hangstoel te gaan gebruiken als bureau stoel. Heeft iemand hier heel toevallig ervaring mee? (Denk het niet, maar toch :flushed:) Is dit slim?

Dit is de hangstoel:

En dit is de inrichting van mn kamer. Ik zou dus achter het bureau de hangstoel willen hangen ipv de hoge bureaustoel.
(Het is dus niet echt een grote kamer ofzo)

Plattegrond:

Ik denk niet dat het handig is. Ondanks het feit dat het wel echt tof is, maar als je je inrichting dan straks zat bent, moet je eerst die hele stoel omhangen. Ik denk dat het echt een beetje teveel in de weg gaat zitten.

Vanuit een praktisch punt, je stoel hangt dan voor/bij het raam? Het is warm en je zet je raam open en je stoel gaat door de wind heen en weer zwiepen over je bed? Ik zou dat al niet prettig vinden…

Ik zou het niet doen. Een stoel heb je soms ook op andere plekken nodig, dan kan dat niet met een hangstoel. Verder neemt een hangstoel meer plek in dan je denkt. En ook voor je lichaam is het denk ik niet zo goed, als je er veel op moet zitten. Ook is het lastig om te bepalen hoe die precies moet hangen als je comfortabel achter je bureau wilt zitten.

Het lijkt mij een beetje onhandig maar als je moet het helemaal zelf weten! :slightly_smiling_face:

Super bedankt allemaal!! ik denk dat ik het maar niet doe. Maar heeft iemand anders een leuk idee om het nét even anders te maken?