Hangend vel..

Hay meiden,
ik ben in ongeveer 3 maanden zoon 8 kg afgevallen door middel van diëtist, gezond eten en veel cardio en krachttraining. Maar nu heb last van hangend vel, eerst was mijn buik stevig door al het vet, maar als ik nu een keer spring vliegt dat hangende vel alle kanten op. Als dit weg zou zijn zou ik gewoon bijna plat zijn en zouden shirts mij ook veel mooier staan aangezien je nu dat hangende vel heel erg ziet. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Het is namelijk heel erg vervelend. Ik ben trouwens 13 en ik groei nog, en ik denk niet aan plastische chirurgie, meer aan lotions, crémes en oefeningen. Het komt voornamelijk voor op m’n buik.

Bedankt alvast x

Same here… zwaar vervelend.

heeft gewoon tijd nodig, kan je niet zo gek veel aan doen

Dat kan volgens mij alleen weg gehaald worden door plastische chirurgie. Maar ben je dan niet te snel 8 kilo afgevallen, als je lichaam het niet aan kan?

@Hierboven; ja die heb ik al gehad ja… maar ik ben nog niet ongesteld… dus dan groei je toch nog? of zie ik dat nou verkeerd…

Up…

up

Misschien kan je gewoon wachten tot je nog wat groeit:) en misschien wat buikspieroefeningen om je buik strakker te krijgen.
Maar als het nadat je bent gegroeid niet weg is zijn er denk ik geen andere mogelijkheden dan platische chirurgie…

Je bent 13, dan is je huid nog uitstekend in staat om zichzelf te herstellen, dat trekt vanzelf echt wel weg.

Dat moet je eraf sporten dmv van cardio ook.

sorry hoor maar je sport het vet eraf, niet je huid =,=

Wat dacht je van hoepelen?
misschien kan dat helpen?

Ik neem aan dat dat gewoon weer strak trekt? Alleen als je oud bent en heel veel bent afgevallen, dan blijft je huid hangen.