hoi,
ik heb last van één hangend ooglid me’n rechte ooglid…
ik vind het heel vervelend en ik ben nog maar 13.
kan het miss veranderen omdat ik in de puberteit zit?
xx’helpmyplease.
hoi,
ik heb last van één hangend ooglid me’n rechte ooglid…
ik vind het heel vervelend en ik ben nog maar 13.
kan het miss veranderen omdat ik in de puberteit zit?
xx’helpmyplease.
Het lijkt me niet dat dat zomaar verandert, maar het zal tog wel operatief te fixen zijn?
dat is operatief te verhelpen. dit word in de meeste gevallen ook vergoed door de verzekering!
omdat door het hangende ooglid je zicht minder (kan) word(en)
& straks mislukt het en dan zit ik me hele leven er mee
woow dat wist ik niet!
naja, beter advies kan ik je niet geven!
Hoe groot is de kans nou dat zoiets mislukt.:'3
hehe ja wat je op school al wel niet leert xD
nee maar die operatie is niet zwaar. soms is er na 1 operatie niet voldoende resultaat of zijn de oogleden nog verchillend van elkaar. dan kan er nog een 2de ingreep plaats vinden. maar dat is vaak niet nodig.
kijk anders even op google.
en me’n ouders enzo vinden dat ik me aanstel maar ik zie het zelf in de spiegel… & gaat het dus niet over met de puberteit ?
als je het echt hebt (dus je stelt je niet aan) kan het alleen maar erger worden. als je je wel aan zou stellen zou het ook niet minder worden
Mijn moeder heeft dat, maar het wordt nog niet gedaan omdat ze het pas vergoeden als het over je ogen heen hangt.
Anders moet je er best veel voor betalen.
sorry maar misschien een foto zodat wij kunnen zeggen wat wij vinden
nee ik stel me niet aan maar ik ga er wel een keer met me ma enzo over hebben… want heb nu een brok in me keel.
echt bedankt, ik weet al wat ik ga doen. ik was gewoon nog een jaartje en ik ga er gewoon even vandaar met mascara nu zie ik het trouwens ook niet zo goed… ;d soms is het erger dan de ander ekeer…
jup, op naar de dokter!