hangbuikje -------> topbuik..

sit-ups werken niet,
heb ook een hangbuikje& doe er 100 tot 150 op een avond.
merk er niks van,
ik eet vrij weinig tegenover mijn klasgenoten.
dus iemand nog andere tips’?

hoe kan je dat ooit doen, ik eet pas om 7 uur s’avonds ofzo?

wees niet lui en ga gewwon 2 x in de week naar de sportschool! :grinning: of lange stukken fietsen en dan op een hoog tempo

ik ben niet dik ofzo helemaal niet zelfs :stuck_out_tongue: dus ik denk niet dat het fietsen helpt en sportschool mag ik niet ;l dus ik zoek gewoon wat simpele oefeningen wat ik gewoon op m’n kamer kan doen ^^
touwtjespringen is zo leuk :grinning: ik heb al van alles omgegooit =D

ik doe dat ook alleen ik doe 10 min. per dag halfuur vind ik egt te veel,

Ik heb zelf ook een buikje ^^ & ik had wat tips van de sportschool gekregen.

1. Rechte&schuine buikspieren doen, bvb 3x 15 & dan ongeveer 20-30 min cardio training, dus bvb fietsen of hardlopen (wel door fietsen)
2. Regelmatig eten ongeveer 6 (kleine) maaltijden per dag, dus gewoon de 3 normale maaltijden en bvb 2x tussendoor fruit en 1x een stukje ontbijtkoek of zo…
3. Veel LAUW water drinken. Is beter dan koud water. Dus ook thee is goed.
4. Niet te veel snoepen…

Dat hebben ze tegen my gezegd. Ik vind het zelf wel moeilijk vol te houden maar het schijnt te helpen.

Hopelijk heb je er wat aan ^^

gezond eten
en zoveel mogelijk proberen te bewegen
eigenlijk is dit al zoveel gezegd maar ja!!xd

kost wel een boel maar dan is je buikje weg :ok_woman:
ik had een buik beste vet rollen op me heup had maat 42en ben na 10 behandelingen nu in maat 36/38 en buik is weg !!!

Welke mensen komen in aanmerking voor ultrasound liposuctie ?
• Mensen met last van plaatselijke vetzucht, bijv. buik, heupen, billen, benen, kin etc.
• Mensen met last van algehele vetzucht (vaak meer operaties noodzakelijk).
Veel mensen hebben de klacht dat zij, ondanks een dieet, fitness en sport op bepaalde plaatsen niet afvallen. Door hormonale invloed of door erfelijke aanleg bevinden zich op die plaatsen meer vetcellen dan normaal.
Voorbeeld: Veel vrouwen krijgen een mager gezicht door het afvallen, houden geen borsten meer over, maar de heupen blijven ondanks alle inspanningen even dik, zogenaamde rijbroek, of de maag en de buik blijven nog dik.

Door middel van liposuctie kan men deze klacht corrigeren. De hoeveelheid vetcellen wordt dan in het te dikke gebied verminderd. Het lichaam heeft niet het vermogen om nieuwe vetcellen aan te maken. Wanneer een patiënt na liposuctie overmatig gaat eten dan komt hij/zij uiteraard weer aan. Maar door een dieet valt die patiënt op de plaatsen waar liposuctie is gedaan ook af hetgeen voor de behandeling niet lukte. Kortom, de verhoudingen blijven intact, zoals verkregen na de liposuctie.
In tegenstelling tot de liposculptuur (softliposuctie of tumercent liposuctie) is het met ultrasound liposuctie mogelijk veel meer vet weg te halen. Er is ook minder kans op restant vetbobbels.

*zoek op google voor meer info naar: ultra sound buik :dancing_women:

Gezond eten& veel sporten, dan merk je het snel genoeg. Het is zwaar, maar dan heb je ook wat.

beste tip.
gewoon normaal blijven eten, niet jezelf verhongeren.
ik ben begonnen en viel in een week al 3 kilo af. leuk denk je, en ga je je zelf nog meer verhongeren.
totdat je niet meer afvalt, en als je een keer wat lekkers eet komt het er meteen weer aan omdat je lichaam dat soort eten niet gewend van je is.

ga naar de sportschool, stel daar een plan op met je instrecteur. geef aan wat je doel is en hij vertelt je alles precies.
je mag afentoe wel wat lekkers zoals stukje chocola.
maar eet echt 3 maaltijden per dag en tussendoor fruit, groente of een ander tussendoortje waar geen vet in zit.

ik wil ook een platte buik, maarja daar moet je voor wachten en gedult hebben anders krijg je het jo-jo effect.

oja, je kan wel 1000 buikspieren per dan doen haha, maar daar ga je het niet van zien.
zorg dat het vet van je buik verdwijnt :grinning:

Veel sporten is ook niet goed, dan belast je je lijf alleen maar (spierblessures) Probeer 1,5 uur per dag te bewegen door gewoon te lopen (naar school, werk etc) een half uurtje per keer en dat 3x of als het echt te ver is pak je de fiets. En idd wat velen al zeggen hier gezond eten, drie keer per dag en 2x tussendoortjes. Idd snoep en chips vermijden. Veel water drinken. :slightly_smiling_face:

doe vooral GEEN liposuctie

ik heb dus t probleem dat ik heel slecht drink, dat is echt te merken omdat ik aan ben gekomen! dan wel niet heel veel maar ik vind het echt niet leuk =( maar ik heb gewoon moeite met drinken… heeft daar iemand tips voor? om drinken makkelijker te maken?

ja ik wil ook wel een iets plattere buik maar ik wil niet (veel) afvallen want ik ben al dun genoeg van mezelf

hahaha een liposuctie was ik ook echt niet van plan!

ow daar heb ik ook last van! ik drink veel te weinig, ik denk dat ik voortaan een extra flesje drinken meeneem naar school, en dan kan ik die naderhand vullen met water

ik heb altijd een flesje water mee naar school, maar ik drink er gewoon helemaal niks uit of heel weinig…

Je krijgt echt geen stevigere buikspieren als je geen oefeningen doet.
Ja je wordt misschien wat dunner als je meer beweegt maar spieren nou nee :wink:

idd!