hangbuikje -------> topbuik..

Jaa dat werkt echt goed!!:o maar het is wel heel zwaar ;l

Dat is idd een heel goed voorbeeld. Op internet zijn er ongetwijfeld nog veel meer te vinden.

2x per week sportschool?
je valt er niet perse van af maar alles wor wat strakker dus ook je buik.

• Gezond gaan eten, laat de vette dingen maar een keer staan. gewoon één keertje in de week kan best, maar niet iedere avond
  • buikspieroefeningen doen(als je een beetje google-ed kun je hele oefeningprogramma’s vinden!)
  • hardlopen evt. is ook goed voor je conditie en alles!

[i]hee
volgens mij heb ik de tip.
ik weet het klinkt kinderachtig & je word er moe van maar voor je conditie is het superrr goed en dus geen hangbuikjee. en het is…
Springtouwenn :slightly_smiling_face:
elke dag 1 half uur springtouwen en na 2 weken ben je al heel wat kwijt (ik teminstee)
heel veel suc6! en natuurlijk goed eten is het aller belangerijkst dus het liefst geen chips s’avondss.
het is maar dat je het weet.

X[/i]

Trampospringen is dat ook goed (A)

idd een uur springtouwen verbrandt meer dan 720 callorien :slightly_smiling_face:

en in de pauzes niks snackigs halen
zoals ze bij ons met 1000 kinderen per pauze doen
echt… dat helpt !

Touwtje springen gaat idd hard :grinning:.
Je kan ook; Winsor Pilates downloaden op je pc/laptop.
Dan kan je een workout doen van bijv. 20 min( die doe ik altijd, 3x pw) gewoon thuis op je kamer als je een beetje ruimte hebt. Krijg je best snel resultaat door! Het is ook best een zware workout en je voelt al je spieren, maar het is echt de moeite waard.

jaaa! touwtjespringen! ga volgende week gelijk naar de blokker (lopen (H)) om zo’n ding te halen. ik was helemaal vergeten dat dat ook nog bestaat zeg maar xD. Waauuww… dat ga ik doen, is nog leuk ook :stuck_out_tongue:

:pctik: mee eens en ook na 6 uur niet meer eten en dan nog iets geen drank vooral geen bier veel sporten groepslessen zijn beter vol te houden denk aan streetdance lkkr veel bewegen neem de trap ipv de lift neem geen fietS naar de winkel hardloop een stukje geen cola oja en over fruit je kan alles eten maar BANAAN EN DRUIVEN kom je van aan!

zorg altijd dat je fruit bij je hebt ook als je gaat winkelen anders krijg je zin de nijging foute dingen te eten.

*sorry voor mijn schrijf fouten als die er zijn heb nooit goed kunnen leren groetjes

ha ^^ volgens mij hea… krijg ik heel miss buikspieren ;] ik voel echt spieren in mn buik o.o

Iedereen heeft al buikspieren, anders kun je niet blijven staan ofzo.
Alleen heeft de 1 ze meer getraind dan de ander.

Oja ik heb nog een tip dat deed ik vorig jaar veel; hoelahoepen :grinning:

gheghe x] dat snap ik wel… maar ik bedoelde dat je ze al een beetje zag en voelde als je er een hand op legde en je spieren daar aanspand… en dat had ik eerst volgens mij niet :wink:

ik ga proberen touwtjespringen en hoelawoepen tegelijk x]
zal dat meer helpen denk je?^^

als je dun bent maar toch een buikje hebt, hoef je echt niet óok af te vallen hoor :grinning_face_with_smiling_eyes: alleen als overal te zwaar bent

train btw verschillende buikspieren, schuine rechte bovenste onderste etc
als je maar 1 soort traint zie je er dus ook niks van

hoelahoepen helpt dat echt O=

Dat wil ik ook nog een keer proberen! Alleen nu nog een goed springtouw…
Zijn die verkrijgbaar bij sportzaken? Of kan ik er ook gewoon 1 halen bij een speelgoedwinkel?

Gewoon bij de speelgoedwinkel denk ik. Sport-zaken hebben ze volgens mij niet