hangbuikje -------> topbuik..

hee!

ik heb een beetje een hang buikje o.o en ik wil graag een platte mooie buik… met miss wat buikspiertjes!;D hoe krijg ik dat voor elkaar? zonder sportschool of andere machine dingen gevalle :stuck_out_tongue:

iedere avond buikspieren doen!

iedere dag sit-ups doen

Vet gaat niet alleen weg van sit-ups dus ook veel bewegen.

heel regelmatig eten.
je hoeft helemaal geen sit-ups te doen als je daar geen zin in hebt
gewoon veel bewegen op school…
met de fiets naar school

3 maaltijden per dag eten.
en aventoe wat lekkers kan.

succes ermee

geen snoep, maar appel, bleekselderij etc.
En idd wel oefeningen en sport in ieder geval
Ik doe 't ook
werrukt:)

Het heeft geen zin om alleen maar buikspieroefeningen te doen. Je kweekt dan wel meer spieren, en je buik zal ietsje strakker worden, maar je zult 't bijna niet merken. Waarom niet? Het vet blijft, je spieren zitten daaronder. Voor een strakke buik zul je dus het vet moeten ‘verwijderen’, en dat berijk je door conditiesporten (bij gebrek aan beter woord). Dus hardlopen, fietsen, etc. etc.

Overigens, voor een mooi resultaat zijn ook je rugspieren heel belangrijk! Train die erbij.

Zoals ik al zei, je zult dus moeten afvallen. En daar horen ook andere eetgewoontes bij.

veel sporten
en niet meer eten na 6 uur

wees blij met wie/hoe je bent.

je word toch gelukkiger van chocola dan van elke avond situppen? :wink:

ik hem een hang kontje

Hoe train je je rugspieren dan??

-Gezond eten, geen tussendoortjes veel fruit, groente en water. Geen maaltijden overslaan. Als je dat wel doet krijg je dat ‘jojo’-effect waardoor je juist dikker wordt.
-In het weekend gaan yoggen…(?)
-Elke avond buikspieroefeningen doen.

Nja verder kan ik niks bedenken…

opletten wat je eet, spieroefeningen doen

Wat xMODEFREAK al eerder zei. Ook kun je je eetpatroon een beetje veranderen, bijv. i.p.v. snoepjes een appel of zo. Gewoon gezonde tussendoortjes.

roeien en zwemmen

dat heb ik maanden aan een stuk gedaan maar dat hielp niet…
ben nu in de sportschool BBB en powerplate enzo aan het doen, daar worden je spieren in het algemeen wel wat steviger van
maar je moet vooral ook letten op wat je eet wil je echt een platte buik krijgen

Veel bewegen, letten op je eetpatroon, neem in plaats van chocolade een appel, drink veel water (vooral als je honger hebt, dan gaat de helft weg), en niets meer eten na 9 uur, dat wordt namelijk niet meer verteerd maar gelijk omgezet in vet en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten.

Na een week of 5/6 is je lichaam daar helemaal op ingesteld en heb je veel minder trek in chips, chocola en dat soort dingen. Succes ermee :wink:

Op je buik liggen en dan je bovenlichaam en benen optillen, zodat je alleen op je buik ligt, en dat een tijdje volhouden.

op je rug gaan liggen, met je bekken recht en dan fietsen in de lucht met je benen…

je voelt van zelf hoe het werkt, en dit dan elke ochtend+avond volhouden…

dat laatste vond ik nogal moeilijk :stuck_out_tongue:

mmm
een platte buik krijg je niet alleen door spieroefeningen he!
maar ik heb zelf als ik eerlijk mag zjin een redeljk gespierde buik.
ik eet wat ik wil, ik doe geen extra spieroefeningen… maar ik zit gewoon p een sport!
bij mij is dat toevallig korfbal, in de ogen van de meesten een mietjes sport of geen ene reet aan… maar wij krijgen meestal conditietraining of spiertrainingen. dingen als opdrukken, kruiwagen lopen, enorm veel rennen… daar word het ook wel wat beter op…
ik kan je het beste aanraden om op je rug te gaan ligge, je knieen 90 graden op de grond neer te zetten, en dan je linker elleboog naar je rechterknie en andersom… is geloof ik toch wel het meest effectief! je traint daar de meeste buikspieren tegelijk mee, je rug, beenspieren enz…
probeer wat bij jou het beste werkt!