Hangborsten

Hoi allemaal,
ik ben best wel onzeker over mijn borsten , heb het gevoel dat ze heel erg hangen.
ik vraag me af wat ik hier tegen kan doen en of dit wel normaal is op mijn leeftijd. ben pas 15 …

groetjes

Ligt aan de grootte, als je een wat grotere cup hebt is het logisch dat ze wat gaan hangen ja

Heb cupmaat D en die wil ik eigenlijk wel houden, (vind het het enige iets dat sexy is aan mijn lichaam)

maar ben heel onzeker als ik geen bh aan heb…

Ik zou ook niet zonder bh gaan lopen. Ten eerste ziet het er meestal niet zo charming uit en ten tweede is die steun die een bh geeft best wel belangrijk voor je borsten als je een grotere cupmaat hebt.

Wtf, ze is 15 :’)

meid, wacht maar tot je 50 bent en thee zakjes hebt… dan hangen ze :wink: het is normaal dat ze wat zakken, omdat ze zwaarder zijn en de zwaartekracht etc. niks om je voor te schamen, ze zijn prachtig en een jongen kijkt er echt niet naar of ze hangen. die vinden (bijna) alle borsten mooi!

Elk paar borsten is anders, misschien zijn die van jou gewoon iets minder stevig. Kan toch gewoon, hoef je je volgens mij echt geen zorgen over te maken.

heb het geprobeerd en hij blijft klemmen, maar kan dit ook omdat ik dik ben?.. heb nu echt het gevoel dat ik oma borsten heb…

De meeste verzekeringen vergoeden het helemaal als er een medische rede voor is.
En wees eerlijk als je toch een erg grote cup hebt kan je altijd zeggen dat je last van je rug/nek en vooroverlopen . Moeilijk te bewijzen dat het niet zo is.

Ik weet het ook niet zeker een tijd terug werd het nog helemaal vergoed door het cz. Het is best een makkelijk proces, het enigste wat je moet doen is foto’s maken [btw met kleding] en je krijgt als het goed is binnen een paar weken een brief of het is goedgekeurt.

Borsten bestaan gedeeltelijk uit vet. Dus als je afvalt worden zo minder.

Heb je er erg last van is verkleining best een goede optie. Het is niet een heel ingrijpende ingreep, je mag een aantal weken niet sporten en niet zwaar tillen maar dat was dat.
Verder kan het wel zijn dat als je echt dik bent dat je eerst een bepaald aantal kilo’s moet afvallen voordat een chirug een verkleining wilt uitvoeren

Omdat ze als nickname TipsyDipsy heeft. Denk ik.

hoe graag ik ook een boobjob zou willen, mag dat nog niet omdat ik pas 15 ben…

Als je ernstige klachten hebt kan het op jongere leeftijd gedaan worden. Ik persoonlijk raad het niet aan, ik heb het met 16 laten doen en eigenlijk vind ik ze nu weer te groot.

Maar het is wel iets waar je rekening mee kan houden voor later als je uitgegroeit bent.

echt?? had je dezelfde klachten als ik ?

Nee ik had geen echte hangborsten.

Ze waren te groot waardoor ik semi-last had van rugklachten en ik had vooral een verpeste houding [nu nog steeds btw].

Maar ja als je er serieus over wilt gaat nadenken moet je rekening houden met

• Ben je dikker, moet je een aantal kilo afvallen [daar kan je nu al mee beginnen]
  • Slechte houding [werk er nu aan voordat het te laat is]
  • Je bent opzich 3 dagen weg. 1 dag operatie en 1 overnachtingen om te rusten. [mogelijk 1 in overleg]
  • Je zult vaker terug moeten gaan naar de chirug [van te voren en erna]
  • Je blijft altijd een litteken houden.

ben niet echt dik als obese of zo.

maar heb een appel figuur

Dikker als in

http://fashionbombdaily.com/wp-content/uploads/2010/03/jennifer-hudson-screen-actors-guild-awards.jpg

http://images.dailylife.com.au/2012/07/23/3478503/Lawley-cover-NARROW-300x0.jpg

Maar dan met een voorfront van DD of groter

Dan kan je al gevraagt worden om af te vallen.

Ik bemoei me er even mee hoor haha :p. Ik vind de bewoording dik niet goed, en appel figuur ook niet echt. Voor mij is dik, iemand die obese is. Je hebt stevig, en dat zit daar tussen. Maar dat is per persoon ook weer anders.

En een figuur, zegt niks over dat je slank of stevig bent ofzo haha.

Niet aanvallend bedoeld hoor!

Edit: boven me was het dus ook al uitgelegd. Haha

Precies dat. En ja stevig is een betere benaming, ik vind dik ook altijd zo ‘negatief’ overkomen.