Hanenkam - Punkfeestje

Hej meisjes

Ik moet vrijdagavond naar een feestje met als thema: Teenage Punker!
Ik heb al veel gegoogled en heb al veel topics bekeken, maar nergens vind ik eigenlijk de info wat ik moet hebben.

1. Zou graag een hanenkam zetten (moet wel mogelijk zijn met mijn haar), maar ik vind dé manier niet terug. Iedereen zegt iets anders, maar niets dat héél goed lukt…

2. Natuurlijk wil ik mij verkleden, maar wat heb ik dan precies nodig? Google geeft heelwat afbeeldingen maar nooit iets duidelijk.

Kan iemand helpen? :smiling_imp:

Liefs x

Joepie! Go up! :slight_smile:

Suikerwater zou volgens mij moeten helpen.
Op de basisschool had een jongen met lang haar dat met carnaval gedaan, echt keihard was het, maar hé, het stond omhoog :’).

Wat je nodig hebt? Supersterke haarlak ^^
Een vriendin van me doet het ook wel eens, die gebruikt Got 2B van Schwarzkopf.

Ah cool! Weet je soms verhoudingen (water/suiker) ook?

Ja dat dacht ik ook, maar toen ik het probeerde viel het gewoon weer plat :frowning_face:

Je moet je haar wel eerst omhoog teasen. Dan haarlak. Weer teasen, weer haarlak. etc. Totdat het helemaal omhoogstaat. En dan weer superveel haarlak :'3

een keertje met carnaval deed iemand het met satéprikkers,
volgend mij moet je dan je haar omhoog houden, dan een satéprikker er in en dan gel en haarlak erin.

Ja suikerwater of behangplaksel.

Een vriend van mij doet er haarlak in en dan gaat hij het föhnen als de haarlak nog nat is.
Oh het word dan echt keihard!

ok, heb het eens geprobeerd!
Het lukt, maar mijn haar is te ongelijk (laagjes) geknipt om een perfect resultaat te bekomen.
Maar goed, 't is maar een feestje!

Bedankt!

Volgens mij is je haar dan superdood daarna :")

Misschien kun je een ander beetje pun k kapsel vinden inplaats van een hanekam?

Hahaha oké, ik wil eigenlijk niet veel zeggen maar punk zit niet in je kapsel en je kleren maargoed. Wanneer je op een standaard fashion punk wilt kijken; maak 2 grote zwarte kringen rond je oog, een verlepte hanenkam, een leren jas, een paar kisten, doe een gescheurde broek aan en een zwart t-shirt met een veiligheidsspeld erin. dan zie je er zeker als een fashion punk uit, PUNK ZIT GODVERDOMME NIET IN JE KLEREN OF JE KAPSEL.

Beetje agressief hierboven?

nee, het zit niet in je kleren of kapsel, maar een feestje met dat als thema lijkt me wel vet. en dan hoort het punk uiterlijk erbij

het is een feestje, het gaat om het idee.
voor een thema hoeft ze niet zo… diepgaand met punk bezig te zijn, naar mijn idee :wink:

@fightwarnotwars
volgens mij is de TS geen punkster, ze gaat naar een feestje met als thema punk. En daar gaat het dus niet om de punk mentaliteit maar juist om de kleren. Want wat heb je nou aan de punk mentaliteit maar wél met mainstream kleren op een verkleed feestje dat als thema punk heeft?

@ TS, rode/zwarte lederen vest, zwarte (gescheurde) skinny, kisten, bandshirt / gescheurd zwart shirt met veiligheids spelden erin, riem met kogels of met studds, felrode lippen of hevige zwarte eyeliner, …

wajoo. anders doe je even normaal?

Ligt er ook wel aan hoe lang je haar is, ik denk niet dat het geen lukken een hanenkam te maken met heel lang haar. Met kort tot middellang haar zou het volgens mij wel moeten lukken.

En als het niet lukt, misschien is het een idee om je haar helemaal te touperen? En dan niet op zo’n scene manier, maar echt heel slordig bedoel ik (:

Succes ermee en veel plezier vrijdag!