Handverzorging

Haaai, mijn handen zijn niet meer zo “mooi” als ze eerst waren. Sinds ik ben gaan werken moet ik veel dozen open maken met blote handen enzo, dat geeft wondjes. Ah fijn daar is niks aan te doen verder. Maar nu krijg ik ook van die velletjes naast en onder m’n nagel zeg maar, hier en daar lijkt het ook een beetje op eelt. Iets wat ik hieraan kan doen? Ze voelen verder niet droog aan ofzo.

Heb je nagelriemolie en handcrème al geprobeerd?

Die eerste niet, tweede wel. Bij handcreme werkt het meer op m’n hele hand dan echt die specifieke plekjes…

Ik heb hetzelfde en gebruik altijd nivea soft. Smeer mijn handen daarmee in voor dat ik begin met werken en als ik klaar ben. Verder smeer ik mijn handen elke avond daar ook mee in en gebruik ik elke avond lemony flutter van lush. Werkt bij mij erg goed.

Nagelriemolie helpt voor mij wel voor die specifieke plekjes zoals velletjes naast m’n nagels en zo. Dus dat kun je misschien proberen :slightly_smiling_face:

Goed smeren ja en lemony flutter op je nagelriemen en nagels smeren werkt heel geod. Wat ik trouwens voor écht heel droge plekjes doe: flink wat uierzalf (of vaseline/glycerine, net wat je in huis hebt) op de plekjes smeren en dan een pleister erop en dan lekker gaan slapen. Dan kan het 's nachts niet uitdrogen en ben je er sneller vanaf.

idd lush is altijd altijd altijd een antwoord op huidproblemen! lemony flutter en tiny hands serum om je handen ‘soepel’ te houden werkt peeeerfect

Lemony Flutter is echt heel fijn voor de nagelriemen en handen.

Bedankt meiden, hier heb ik echt wat aan! :slightly_smiling_face: