Handvaardigheid vrije opdracht, misschien kan jij me helpen

Helloooo allemaal!

Eeen vraagje!:

Voor handvaardigheid moeten we binnenkort een vrije opdracht doen en dat houdt in dat we zelf weten wat we maken MAAR, t moet wel gemaakt zijn met iets dat je niet meer nodig hebt en zo goed als weg kan!
Nu heb ik een paar voorbeeldjes, maar dit is al gemaakt:

Van kranten een mooie shoppingbag maken en een pantersprint stofje over de kranten doen.

De helft van een voetbal nemen(de bal is dan al lek) en dan een gat in het midden maken een barbie er in doen en dan lijkt t alsof je een barbie met een hele grote baljurk hebt. de bal bewerk je nog wel door een mooi stofje erover heen te doen.

Nu vroeg ik me af of er hier een MEGA CREA BEA zit die mij kan helpen!?

Alvast heeeel erg bedankt meiden!
xxx

Iets met een oude lamp doen? Dat lijkt me wel leuk :grinning:

Dat klinkt leuk, kan je misschien een voorbeeld geven?
Iig hoe jij t zou doen?

gewoon je kamer opruimen en kijken wat je tegenkomt denkk.
ik heb ooit een tas gemaakt van de bovenkant van een spijkerbroek (weet niet of je dan snapt wat ik bedoel). maar zoiets?
miss iets van kleding maken van plastic zakken, bierdoppen, ouwe blikjes wat dan ook.
ik zou t egt niet weten eig…

^^Maak niet uit, je doet iig de moeite me te helpen!DANKJEE

iemand?

omhoog?
iemand die iets weet?

xxxx

umumum
een rokje maken van oude lapjes stof?
als je alleen maar kleine lapjes hebt kun je die ook eerst aan elkaar naaien zodat je een grote lap stof krijgt en daar dan het rokje van maken
maar weet natuurlijk niet of je kan naaien :wink:

Jewel k kan wel naaien! haha
Maar das een leuk idee idd!

• een kroonluchter van karton
  • een kussen van allemaal labetjes uit oude kleding, of van iets anders
  • maak een muziek instrument (van oude potten een drumstel, ofzo)
    lekker kinderachtig :slightly_smiling_face:

hmm, ik ben hier niet echt goed in.
maar suc6

Wat heb je allemaal voor spullen in je kamer? Dan kunnen wij er wat bij verzinnen :stuck_out_tongue:

Hha, ik heb zelf ook een soort van probleem.
Ik moet dus een onderwerp verzinnen bij het thema BIZAR op school.
Ze verwachten erg veel van me… maar ik heb geen creatieve bui ofzoo.

xxxxxxxx

IEMAND IDEEE?

• Een oud fotolijst verven en er van die gratis stukken behang in doen van de karwei? dat je zegmaar een soort van collage hebt.
  • Van oude servetten stukjes scheuren en die met lijm op een lampenkap plakken.
  • van een melkpak een portmonee maken? xd
  • van oude lappen stof een nieuwe 'iets’maken. bijvoorbeeld een knuffel ofzo. xd
  • van oude verpakkingen een tas maken?
    als je bijvoorbeeld pakken yoghurt schoonmaakt en er een voorkant vna brinta aan past naait, stuk stof erachter plakken. aan elkaar naaien en een knoop er op ofzo. dan heb je een tas :tooth:

ik weet eigenlijk niks. ben inspiratieloos. hmm…

Gebruik maken van HEEEL GROOOOOOOTT of heel kleinnnn. Je kan een kamer van een huis ontwerpen en dan een mega grote bank plaatsen en een bizar kleine tv ofzo hahaa. Ik zie al heel wat voor me, maar kan het niet uitleggen!

Wejooow, dat is wel een goed idee!!!
aaaaaight, en dan zaag ik gewoon planken om de kamer te maken die ik vervolgens met behang beplak. en dan ook houten plankjes als ‘laminaat’ en dan die bank en tv’tje maken enzoo!
Heel erg bedankt! :couplekiss_man_woman::couplekiss_man_woman::couplekiss_man_woman:

haha upp