handtassen voor school!

Haaiii, ik weet dat er nog een ander topic is, maar dat is nog van 2010 dus het wordt tijd voor een nieuw topic. Weet er iemand waar je leuke handtassen kan kopen voor school, die lang meegaan, groot genoeg voor mappen en onder de 45 euro zijn? Want bij Invito en Dolcis is niets te vinden :S
Thank You♥<3

Bij dolcis vind ik genoeg…

Ja, maar mijn hele school loopt met dezelfde tassen van de Invito en van de Dolcis dus ik probeer een keer origineel te zijn :blush:

Ga je het elke dag elke dag gebruiken ? Of op dagen waarop je niet veel boeken nodig hebt ?

Mag ik vragen naar welke klas je gaat ?

ik ga naar de 2de, en ik gebruik die tas elke dag :stuck_out_tongue:

Handtassen zijn helemaal niet praktisch.

INVITOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ik ga naar de derde, en wil ook graag een handtas zegmaar. Ik had er een maar die is kapot. En bij mij op school loopt iedereen met cowboybags, en ik wil niet met de kudde mee lopen zegmaar. Kan iemand me helpen? x

Ik heb een cowboysbag, al een jaar lang, en hij is zooooo fijn! Ook al hebben veel mensen hem, maakt me niet uit. Er zijn ook zo veel mensen die een eastpack hebben. Ik heb mijn kleur trouwens nog niet vaker gezien. Heb een groengrijze.

Zij wel wat prijzig natuurlijk. Zo’n 110 euro…

^Cowboysbags zijn echt leuk, alleen net zoals bij @dancelikeastar hebben ook kei veel mensen die, en hij is een beetje duur :blush:

Gooi eens wat sites mensen! Volgend jaar hbo en ik moet per dag 3:10 uur reizen en in mijn tas moet een laptop, wat boeken en eventueel een camera. thank you.

Algemeen tassen topic of ik-zoek topic (bij verkoop)
http://forum.girlscene.nl…ges/134522/last#m12198182

^^wat frogger zegt ja. Slotje