Handmodel worden.

Heee mensjes :slightly_smiling_face:

Ik had een vraagje. Ik zat namelijk net een artikel te lezen in een tijdschrift, over modellenwerk. Daarin stond ook een artikeltje over handmodel worden. Dat leek mij erg leuk, ik vind zelf dat ik best mooie handen heb, ik verzorg ze ook goed & ik krijg best vaak te horen dat ik mooie handen heb. Nou heb ik zitten googlen, maar ik kon helemaal niks vinden, behalve dat 't best goed verdient. Nu is mijn vraag, of jullie er wat meer over weten. Bijvoorbeeld waar & hoe ik me moet inschrijven, en hoe oud je minimaal moet zijn, e.d…
Dus, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Liefs, Lilia.

…

Ooh, wat leuk!
Waar ben jij ingeschreven, en kan ik me daar ook inschrijven?

Liefs, Lilia.

.

Bij aft-group hebben ze ook hand-modellen !
Je kan je misschien wel daar inschrijven of kijken of daar informatie staat?

Grappig een handmodel, had ik nog nooit van gehoord eigenlijk ;p

@AChocolateCake: Kee, nou ja, ik ben heel klein (1.53) & ook niet knap of zo, dus voor model ben ik sowieso niet goed. Maar misshcien ga ik t wel proberen! Moet je ook een portfolio hebben? Juaa, ik woon ook in Holland :wink:. En hebben ze een site? En zoja, wat is de url?
@ssssstephanie: Wat is de url van aft-group?
@xPEER: Juaa, ik ook niet, tot vandaag ;p

www.aftgroup.nl

Dankjewel :slightly_smiling_face:

Lijkt me ook leuk ja! hoor ook vaak dat ik mooie handen en nagels heb, heb lange smalle vingers. Maar ben al catwalk en fotomodel bij een bureau dus weet niet of ik dan bij een ander bureau kan inschrijven als handmodel? want je mag geloof ik maar bij een bureau in Nederland zitten…
Weet iemand dat?

Geen idee ;p
Maar kan je bij A.F.T. Group ook alleen foto’s laten maken van je handen/voeten? ;p

up ^^

Ik heb geen idee,
Misschien een idee om morgen even naar ze te bellen ?

Juaa, das een goed idee :slightly_smiling_face:
Want ik ik schaam me eigenlijk om zal ik maar zeggen voor een “gewoon model” in te schrijven, want ik ben veel te klein x]. Ik ben 14,5 (;p) en 1.53! Dus dat is echt veel te klein. Maar ik heb wel dus mooie handen & voeten denk ik ;p

Egoist (A) nee geintje. Ik ben nou ook 14,5 en ben 1,60-16,3. Maar succes! En idd. ik wist niet dat het bestond.

Voor aft hoef je je daarvoor helemaal niet te schamen.
Want het is een casting bureau, waar allerlei soorten mensen zich inschrijven.
Klein, groot, dun, dik, blond, rood

Hihi:P

Maar als je denkt dat je een goed handmodel zou kunnen worden , dan zou ik gewoon ff bellen naar ze:D

Okee, ik dacht al :blush:
Juaa, ik hoop 't ^^
Waaha, ik ben best zenuwachtig ;$
Hopelijk vinden ze niet dom eufzo, want zo oud ben ik nou ook niet x]
Haha ;p

Voor de mensen die wel m’n handen willen zien, ajb :wink: 't zijn wel kutfoto’s & ik had zin om blauwe nagellak op te doen ;p Ik houd trouwens een kwast (van MAC <3) vast.

http://i183.photobucket.com/albums/x237/Lilia9334/IMG_8339.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x237/Lilia9334/IMG_8340.jpg