Handgemaakte sieraden te koop!

Hallo,
Op dit topic zet ik alle spulletjes die ik verkoop, al deze items heb ik zelf gemaakt.
Ik zelf woon nu niet meer in Nederland, maar in Wales, Verenigd Koninkrijk, vandaar dat de verzend kosten ietsjes hoger zijn als bij mensen van Nederland.
Al deze items kunnen opnieuw gemaakt worden in andere kleuren en maten, zorg er alleen wel voor dat je ongeveer 2 weken kunt wachten voor het item aangezien ik de materialen moet bestellen en het dan moet maken. Ook kan ik persoonlijke sieraden maken, sieraden met namen er in en dat soort dingen.

€16,00 plus €4,50 verzendkosten.
Deze is perfect voor mensen met een 16 of 17 cm pols, 18 cm zal misschien ook nog net passen.

Deze is perfect voor mensen met een 16 of 17 cm pols, 18 cm zal misschien ook nog net passen.

€13,00 plus €4,50 verzendkosten

€20,00 plus €4,50 verzendkosten

€70,00 plus €11,00 verzendkosten

€26,00 plus €4,50 verzendkosten

Up :upside_down_face:

Ik vind je prijzen absurd sorry.

Dus zou ik mijn spullen moeten verkopen voor minder dan dat ik betaal voor de materialen? Dat vind ik absurd. :flushed:
Als ik het voor de prijzen weg doe die ik nu heb verdien ik al niet heel erg veel, en vooral voor de ketting zou dat belachelijk zijn aangezien er 20 uur aan 1 stuk is aan gewerkt, dan mag ik toch ook wel een klein beetje verdienen vind ik nou.

Neehoor, ik denk alleen niet dat je hier snel jonge meiden vindt die 70 euro voor een sieraad willen betalen. Daarnaast woon je in Wales toch? De wisselkoers is gewoon niet positief, dus waarschijnlijk betaal jij in ponden veel meer voor het materiaal waardoor de prijs erg wordt opgedreven voor ons. Ik zeg verder niets over je sieraden, vind ze erg mooi, maar het blijft een feit dat de gemiddelde leeftijd hier rond de 16 is en dat de prijzen dan vaak te hoog zijn voor deze doelgroep.

Misschien niet nee, maar misschien ook wel. Ik begin pas net met sieraden verkopen en probeer op het moment waar dan ook maar dingen te verkopen zodat ik meer sieraden kan blijven maken. En oke, dit is misschien niet de perfecte plaats, maar ik moet het toch maar proberen.

Gek idee misschien, weet je wat steampunk is? Probeer eens zo’n forum te vinden voor je ketting van 70 euro. Deze past perfect in die stijl van cosplay namelijk!

Dat is inderdaad wel een goed idee, ik heb steampunk staan in mijn ebay advertentie zodat mensen zoals dat het kunnen vinden maar naja het is natuurlijk een erg duur sieraad dus ik verwacht ook niet dat het snel verkocht word.

70 euro is inderdaad niet een toegankelijke prijs voor jongere mensen, maar aan de andere kant zitten hier genoeg mensen boven de 20 jaar. Ik ben zelf dol op steampunk en weet zelf ook hoe veel werk het is om dingen te maken dus ik snap dat de prijzen zo uitvallen en vind dan ook dat zulke sieraden het dan waard zijn!
Je maakt mooie dingen ga zo door :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad, ik snap dat 70 euro voor meeste mensen hier waarschijnlijk veel te veel is, maar het is beter om het maar te proberen aangezien er misschien wel mensen bij zitten die het kunnen betalen en het ook erg graag willen. Heel erg bedankt, het is in ieder geval al leuk om te horen dat andere het mooi vinden :cold_sweat: