Heey, ik merk de laatste tijd dat mijn handen echt continu trillen, soms hevig, soms langzaam, maar ze trillen altijd. Weet iemand wat dit is? Ik weet niet of het erg ofzo is
Meer eten en anders bloedprikken.
Meer => gezonder
Dit heb ik ook!
Ik eet wel genoeg dus daar ligt het (bij mij) niet aan.
Dit heb ik ook al hele lange tijd! Weet helaas niet waarom…
Mijn opa had dat ook,zo erg dat hij als hij iets wou drinken met een rietje en zonder handen moest drinken haha.
Heel apart maar het ging weg als hij veel bier dronk,maar dat raad ik je niet aan haha .
Ik zou jouw bloed laten testen bij de dokter. Misschien is het ijzertekort, bloedarmoede…
Zelf heb ik het ook vaak gehad, nooit op laten testen, maar ik raad je aan om het zeker te doen!!
Ik had dit vroeger heel erg, naar dokter geweest, bleek dat het een hersenbloeding was. Nu heb ik het nog een beetje. Niet om je bang te maken ofzo, maar je kan voor de zekerheid even langs de huisarts gaan. Better safe than sorry
Ijzertekort of bloedarmoede inderdaad. Goed, gezond eten!
Ik had het ook en dat was gewoon dat ik meer moest eten en ik had vitaminen B12 tekort… Mijn bloeddruk was ook wat aan de lage kant. Het kan vanalles zijn! Bloed laten trekken kan nooit kwaad!
Drink je veel koffie? Daar kan het ook door komen
Oh dat heb ik ook heel vaak idd! Is wel erger als ik moe ben…
weet je ook of iemand anders dit in je familie heeft?
Als dat wel zo is dan heb je het geërft. (Net zoals ik)
Het is heel vervelend maar je leert er wel mee leven!
precies dit heb ik ook ! ik ga echt geen bloed prikken ik haat naalden :bored: ik ben er fucking erg bang voor maar ik eet wel gezond hoor
Ik heb het ook. Ik merk het vooral als ik mijn telefoon in m’n hand heb.