Handen smaller

Misschien een aparte vraag, maar als je gewicht verliest/spieren aanmaakt, kunnen dan je handen kleiner/smaller worden? Ik snap dat het ook met genen te maken heeft, maar misschien dat het toch wat smaller kan?

Ik weet dat je vingers dunner kunnen worden.
En het lijkt me dat als je vet op je handen hebt dat ze ook smaller kunnen worden als het weg gaat.

Maar meestal hebben handen niet zoveel vet opslag. Als ik kijk naar mijn eigen handen die hebben gewoon een dun laagje vet en daarna komt bot. En bot word niet verplaatst als je vet verliest dus ik denk dat de breedte van je hand eerder ligt aan je botten.

me vingers zijn wel wat dunner geworden.

Waarom zou je dat willen…

Ze kan dat toch mooier vinden bij haarzelf?

Ja maar kom op dat gaat toch veel te ver, ik heb hele grote voeten maar daar ga ik toch ook geen teen vanaf hakken?

Als je wilt afvallen om dunnere handen te krijgen ben je niet helemaal lekker denk ik zo…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:dry:

Niet zo snel oordelen, ik ben gewoon bezig met gezond eten en afvallen d.m.v sporten, aangezien ik ook overgewicht heb. Ik heb best wel dikke vingers en handen dan het gemiddelde meisje (in mijn omgeving), en het zou dus wel een win-win situatie zijn als mijn handen dankzij het afvallen ook smaller worden.

Bedankt aan de rest voor de reacties :slightly_smiling_face:!

Hm ja kan! Ligt er ook een beetje aan of je überhaupt vet op je handen of dat het gewoon de vorm van je handen is natuurlijk.

Das toch echt ietsje pietsje anders lijkt me zo

@TS, je hebt van die knijpdingen waarmee je je handen mee kan trainen, wellicht helpt dat?
Ik zal het even voor je opzoeken want dit is zooo onduidelijk haha

https://www.vidaxl.nl/media/catalog/product/cache/3/image/1024x1024/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file_name_17368.jpg?#vidaxl

Ik heb een ringmaat kleiner gekregen nadat ik 15 kilo ben afgevallen, maar dat is dus voornamelijk vet/vocht geweest. Als je zelf al een normaal gewicht hebt dan lijkt me het niet significant verminderen.